Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wpływ treningu, motywacji, dojrzewania na rozwój funkcji wykonawczych u dzieci we wczesnym wieku rozwojowym

2011/03/N/HS6/04849

Słowa kluczowe:

pamięć robocza motywacja trening wczesny wiek rozwojowy ADHD

Deskryptory:

  • HS6_1: Psychologia ogólna (w tym: procesów poznawczych, emocji, motywacji, osobowości, różnic indywidualnych), psychologia eksperymentalna, psycholingwistyka
  • HS6_3: Psychologia kliniczna, zdrowia, penitencjarna, rehabilitacji, neuropsychologia kliniczna

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny w Warszawie

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Anna Orylska 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: PRELUDIUM 2 - ogłoszony 2011-09-15

Przyznana kwota: 199 960 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2012-09-20

Zakończenie projektu: 2016-03-19

Planowany czas trwania projektu: 42 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. Pulsator/ciśnieniomierz. Za kwotę 400 PLN
  2. laptop.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (2)
  1. Parent-Teacher Concordance in Rating Preschooler Difficulties in Behavioural and Cognitive Functioning and Their Dyadic Predicting of Fluid Intelligence
    Autorzy:
    Anna Orylska, Aneta Brzezicka, Ewa Racicka-Pawlukiewicz, Rafał Albinski, Grzegorz Sedek
    Czasopismo:
    Polish Psychological Bulletin (rok: 2016, tom: 47 (1), strony: 81-91), Wydawca: PAN
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1515/ppb-2016-0009 - link do publikacji
  2. ZASTOSOWANIA BADAŃ OKULOGRAFICZNYCH W DIAGNOZOWANIU ADHD U DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM I WCZESNOSZKOLNYM
    Autorzy:
    Anna Orylska, Ewa Racicka
    Czasopismo:
    Studia Psychologiczne (rok: 2014, tom: 2, strony: 45429), Wydawca: Komitet Psychologii Polskiej Akademii Nauk oraz Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.2478/V10167-010-0080-9 - link do publikacji