Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wpływ elementów konstrukcyjnych pojazdów o wysokiej linii odniesienia zderzaka na poprawę bezpieczeństwa niechronionych użytkowników ruchu drogowego.

2011/03/N/ST8/05927

Słowa kluczowe:

bezpieczeństwo bierne pojazdy SUV niechronieni użytkownicy dróg piesi rowerzyści metoda elementów skończonych testy zderzeniowe

Deskryptory:

  • ST8_3: Komputerowe wspomaganie projektowania i produkcji
  • ST8_8: Inżynieria materiałowa (biomateriały, metale, ceramika, polimery, kompozyty)

Panel:

ST8 - Inżynieria procesów i produkcji: projektowanie wyrobów, projektowanie i sterowanie procesami produkcji, konstrukcje i procesy budowlane, inżynieria materiałowa, systemy energetyczne

Jednostka realizująca:

Politechnika Wrocławska, Wydział Mechaniczny

woj. dolnośląskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Mariusz Ptak 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 2 - ogłoszony 2011-09-15

Przyznana kwota: 144 520 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2012-09-17

Zakończenie projektu: 2014-09-16

Planowany czas trwania projektu: 24 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. komputer mobilny. Za kwotę 5 000 PLN
  2. urządzenie wielofunkcyjne. Za kwotę 2 500 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (2)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (1)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Metody badań przednich układów zabezpieczających
    Autorzy:
    Ptak Mariusz; Rusiński Eugeniusz; Karliński Jacek; Działak Paulina
    Czasopismo:
    Transport Przemysłowy i Maszyny Robocze (rok: 2014, tom: 2, strony: 158-163), Wydawca: Wydawnictwo HMR-TRANS Sp. z o.o. z
    Status:
    Opublikowana
  2. Pedestrian safety: a new method to assess pedestrian kinematics
    Autorzy:
    Mariusz Ptak
    Czasopismo:
    Transport (rok: 2018, tom: 33, strony: 45305), Wydawca: Taylor & Francis
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  1. PEDESTRIAN KINEMATICS AFTER VEHICLE IMPACT
    Autorzy:
    Mariusz PTAK , Jacek KARLIŃSKI
    Konferencja:
    IX International Science - AUTOMOTIVE SAFETY 2014 (rok: 2014, ), Wydawca: The Archives of Automotive Engineering
    Data:
    konferencja 8-10.04.2014
    Status:
    Opublikowana
  1. Vulnerable road users safety issues during a collision with sport utility vehicles.
    Autorzy:
    Mariusz PTAK, Eugeniusz RUSIŃSKI, Jacek KARLIŃSKI
    Książka:
    Automotive Safety Problems (rok: 2012, tom: vol. 1, strony: 138-150), Wydawca: Wydawnictwo Politechniki Świętokrzyskiej
    Status:
    Opublikowana