Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Skuteczność wewnętrznych form komunikacji marketingowej stosowanych w przedsiębiorstwie

2011/03/N/HS4/00701

Słowa kluczowe:

komunikacja marketingowa marketing wewnętrzny marketing personalny wewnętrzne public relations komunikacja w przedsiębiorstwach skuteczność komunikacji wewnętrznej uwarunkowania komunikowania się w środowisku pracowniczym determinanty komunikacji w przedsiębiorstwie

Deskryptory:

  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing
  • HS4_8: Zarządzanie organizacjami, zarządzanie strategiczne

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

woj. wielkopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Anna Rogala 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 2 - ogłoszony 2011-09-15

Przyznana kwota: 67 144 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2012-08-22

Zakończenie projektu: 2014-08-21

Planowany czas trwania projektu: 24 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony