Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Funkcje zarządzające a tutoring rówieśniczy

2011/03/N/HS6/01689

Słowa kluczowe:

funkcje zarządzające tutoring rówieśniczy rozumienie fałszywych przekonań kompetencja komunikacyjna średnie dzieciństwo

Deskryptory:

  • HS6_4: Psychologia rozwoju, rodziny, wychowania i edukacji

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Jagielloński, Wydział Filozoficzny

woj. małopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Magdalena Kosno 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 2 - ogłoszony 2011-09-15

Przyznana kwota: 57 290 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2012-09-20

Zakończenie projektu: 2015-03-19

Planowany czas trwania projektu: 30 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. Kamera cyfrowa. Za kwotę 1 000 PLN
  2. Statyw do kamery. Za kwotę 200 PLN
  3. Kwestionariusz temperamentu EAS Komplet wersja pełna +2zestawy EAS-ark.kpl. CN (dzieci-nauczyciele). Za kwotę 250 PLN
  4. Laptop z oprogramowaniem. Za kwotę 3 700 PLN
  5. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe. Za kwotę 1 700 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (1)
  1. Kompetentny tutor. Znaczenie funkcji zarządzających dla przebiegu tutoringu rówieśniczego
    Autorzy:
    Magdalena Kosno
    Czasopismo:
    Psychologia Rozwojowa (rok: 2013, tom: 18, strony: 95-110), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
    Status:
    Opublikowana