Projects funded by the NCN


Information on the principal investigator and host institution

Information of the project and the call

Keywords

Equipment

Delete all

Search results

209 projects found matching your search criteria :

  1. Effects of communication of the National Bank of Poland (NBP) with financial markets. Impact of NBP macroeconomic inform...

    Call: OPUS 10 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Janusz Brzeszczyński

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny

  2. The Relationship between the Mass Media and Political Elites in Poland in the Perspective of German experience

    Call: OPUS 10 , Panel: HS5

    Principal investigator: dr hab. Zbigniew Oniszczuk

    Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wydział Nauk Społecznych

  3. Social models of semantics learning. Acquisition and evolution of quantifier meaning

    Call: OPUS 10 , Panel: HS1

    Principal investigator: dr Nina Gierasimczuk

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Filozofii i Socjologii

  4. Populist political communication: political messages, media coverage and audience feedback

    Call: HARMONIA 7 , Panel: HS5

    Principal investigator: dr hab. Agnieszka Stępińska

    Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa

  5. Polish political parties

    Call: SONATA BIS 5 , Panel: HS6

    Principal investigator: dr hab. Anna Pacześniak

    Uniwersytet Wrocławski, Wydział Nauk Społecznych

  6. Impact of jurisprudence of European constitutional courts and of the Court of Justice of European Union on forming unive...

    Call: OPUS 9 , Panel: HS5

    Principal investigator: prof. Marek Zubik

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Prawa i Administracji

  7. Social determinants of materialism in teenagers aged 13-16.

    Call: OPUS 9 , Panel: HS6

    Principal investigator: dr hab. Anna Zawadzka

    Uniwersytet Gdański, Wydział Nauk Społecznych

  8. The impact of modern marketing communication tools on the efficiency of business activity of enterprises in internationa...

    Call: OPUS 9 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Małgorzata Bartosik-Purgat

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Gospodarki Międzynarodowej

  9. Virtual music scenes: between market and gift economy

    Call: OPUS 9 , Panel: HS6

    Principal investigator: dr Patryk Gałuszka

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny