11 projects found matching your search criteria :
Financing Federal Campaigns and the Future of Democracy in the United States
Call: OPUS 5 , Panel: HS5
Principal investigator: dr hab. Paweł Laidler
Uniwersytet Jagielloński, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politycznych
The non-situational determinants of consumer reactions towards cause-related marketing campaign
Call: SONATA 1 , Panel: HS4
Principal investigator: dr Grzegorz Zasuwa
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Wydział Nauk Społecznych
Call: OPUS 25 , Panel: HS5
Principal investigator: dr hab. Paweł Bryła
Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
Socio-psychological motivations for supporting social and commercial crowdfunding campaigns
Call: SONATA 17 , Panel: HS4
Principal investigator: dr Joanna Adamska-Mieruszewska
Uniwersytet Gdański, Wydział Ekonomiczny
The anti-Zionist campaign 1967-1968: a new synthesis
Call: OPUS 21 , Panel: HS3
Principal investigator: prof. Dariusz Stola
Instytut Studiów Politycznych Polskiej Akademii Nauk
Call: SONATA 16 , Panel: HS3
Principal investigator: dr Marcin Starnawski
Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu, Wydział Studiów Stosowanych
Vaccination campaigns in Poland 1945-1989. Historical analysis of agency in medical practice
Call: SONATINA 3 , Panel: HS3
Principal investigator: dr Marcin Stasiak
Uniwersytet Jagielloński, Wydział Historyczny
Non-programmatic Characteristics of Political Parties and Their Use in Electoral Campaigns
Call: SONATA 14 , Panel: HS5
Principal investigator: dr Wojciech Rafałowski
Uniwersytet Warszawski, Wydział Socjologii
Cyber jihadist magazines as a tool of the so called Islamic State's propaganda campaign
Call: OPUS 13 , Panel: HS5
Principal investigator: dr hab. Miron Lakomy
Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wydział Nauk Społecznych
The impact of media messages on the effectiveness of social campaign
Call: OPUS 11 , Panel: HS4
Principal investigator: dr Anna Borawska
Uniwersytet Szczeciński, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania
Populist political communication: political messages, media coverage and audience feedback
Call: HARMONIA 7 , Panel: HS5
Principal investigator: dr hab. Agnieszka Stępińska
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa