Projects funded by the NCN


Information on the principal investigator and host institution

Information of the project and the call

Keywords

Equipment

Delete all

Search results

11 projects found matching your search criteria :

  1. Financing Federal Campaigns and the Future of Democracy in the United States

    Call: OPUS 5 , Panel: HS5

    Principal investigator: dr hab. Paweł Laidler

    Uniwersytet Jagielloński, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politycznych

  2. The non-situational determinants of consumer reactions towards cause-related marketing campaign

    Call: SONATA 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Grzegorz Zasuwa

    Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Wydział Nauk Społecznych

  3. Policy of promoting healthy eating - an international comparative analysis and research on the conditions of effectivene...

    Call: OPUS 25 , Panel: HS5

    Principal investigator: dr hab. Paweł Bryła

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

  4. Socio-psychological motivations for supporting social and commercial crowdfunding campaigns

    Call: SONATA 17 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Joanna Adamska-Mieruszewska

    Uniwersytet Gdański, Wydział Ekonomiczny

  5. The anti-Zionist campaign 1967-1968: a new synthesis

    Call: OPUS 21 , Panel: HS3

    Principal investigator: prof. Dariusz Stola

    Instytut Studiów Politycznych Polskiej Akademii Nauk

  6. Jews in Poland in the aftermath of the 1967-68 antisemitic campaign: biographic experience, identity changes and communi...

    Call: SONATA 16 , Panel: HS3

    Principal investigator: dr Marcin Starnawski

    Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu, Wydział Studiów Stosowanych

  7. Vaccination campaigns in Poland 1945-1989. Historical analysis of agency in medical practice

    Call: SONATINA 3 , Panel: HS3

    Principal investigator: dr Marcin Stasiak

    Uniwersytet Jagielloński, Wydział Historyczny

  8. Non-programmatic Characteristics of Political Parties and Their Use in Electoral Campaigns

    Call: SONATA 14 , Panel: HS5

    Principal investigator: dr Wojciech Rafałowski

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Socjologii

  9. Cyber jihadist magazines as a tool of the so called Islamic State's propaganda campaign

    Call: OPUS 13 , Panel: HS5

    Principal investigator: dr hab. Miron Lakomy

    Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wydział Nauk Społecznych

  10. The impact of media messages on the effectiveness of social campaign

    Call: OPUS 11 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Anna Borawska

    Uniwersytet Szczeciński, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania

  11. Populist political communication: political messages, media coverage and audience feedback

    Call: HARMONIA 7 , Panel: HS5

    Principal investigator: dr hab. Agnieszka Stępińska

    Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa