Projects funded by the NCN


Information on the principal investigator and host institution

Information of the project and the call

Keywords

Equipment

Delete all

Search results

5 projects found matching your search criteria :

  1. Cognitive-motivational structures in the segmentation of online consumer behaviors of youth.

    Call: PRELUDIUM 6 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Anna Myrda

    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wydział Zarządzania

  2. The right to privacy and the right to be forgotten in the process of selecting personalized online advertising - a legal...

    Call: PRELUDIUM 17 , Panel: HS5

    Principal investigator: Sylwia Giza

    Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wydział Prawa i Administracji

  3. Information asymmetry in online advertising and manipulation of e-consumer behaviour

    Call: OPUS 15 , Panel: HS4

    Principal investigator: prof. Jan Wiktor

    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości

  4. Quality in online peer production communities - analyzing the impact of social structure, procedures and participant com...

    Call: OPUS 14 , Panel: HS6

    Principal investigator: dr Agnieszka Rychwalska

    Uniwersytet Warszawski, Instytut Studiów Społecznych im. prof. Roberta B. Zajonca

  5. Noninvasive methods of habituation reduction in digital marketing

    Call: OPUS 14 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Jarosław Jankowski

    Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Wydział Informatyki