113 projects found matching your search criteria :
Call: PRELUDIUM 11 , Panel: HS6
Principal investigator: Marzena Rusanowska
Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk
Call: OPUS 1 , Panel: HS6
Principal investigator: dr Katarzyna Leszczyńska
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Wydział Humanistyczny
Call: SONATA 11 , Panel: HS1
Principal investigator: dr Justyna Martyna Kroczak
Uniwersytet Zielonogórski, Wydział Humanistyczny
Call: OPUS 1 , Panel: HS6
Principal investigator: dr Andrzej Tarłowski
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie, Wydział Psychologii
Call: OPUS 10 , Panel: HS1
Principal investigator: dr hab. Maciej Stanisław Witek
Uniwersytet Szczeciński, Instytut Filozofii i Kognitywistyki
Psychophysiological correlates of affective language processing in bilinguals.
Call: SONATA 10 , Panel: HS6
Principal investigator: dr Rafał Jończyk
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Anglistyki
Mechanisms of geometric cognition
Call: OPUS 10 , Panel: HS1
Principal investigator: dr Mateusz Leszek Hohol
Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk
Call: PRELUDIUM 10 , Panel: HS1
Principal investigator: Mateusz Klonowski
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Wydział Humanistyczny
Social models of semantics learning. Acquisition and evolution of quantifier meaning
Call: OPUS 10 , Panel: HS1
Principal investigator: dr Nina Gierasimczuk
Uniwersytet Warszawski, Wydział Filozofii i Socjologii
Call: SONATA BIS 5 , Panel: HS6
Principal investigator: dr hab. Zofia Wodniecka-Chlipalska
Uniwersytet Jagielloński, Wydział Filozoficzny
Call: HARMONIA 7 , Panel: HS1
Principal investigator: dr hab. Katarzyna Budzyńska
Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk
Effect of Directionality in the Translation Process - the EDiT project
Call: OPUS 9 , Panel: HS6
Principal investigator: dr hab. Bogusława Maria Whyatt
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Anglistyki
Call: OPUS 9 , Panel: HS1
Principal investigator: dr hab. Piotr Łukowski
Uniwersytet Łódzki, Wydział Nauk o Wychowaniu