Projects funded by the NCN


Information on the principal investigator and host institution

Information of the project and the call

Keywords

Equipment

Delete all

Search results

4 projects found matching your search criteria :

  1. The non-situational determinants of consumer reactions towards cause-related marketing campaign

    Call: SONATA 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Grzegorz Zasuwa

    Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Wydział Nauk Społecznych

  2. Policy of promoting healthy eating - an international comparative analysis and research on the conditions of effectivene...

    Call: OPUS 25 , Panel: HS5

    Principal investigator: dr hab. Paweł Bryła

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

  3. Socio-psychological motivations for supporting social and commercial crowdfunding campaigns

    Call: SONATA 17 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Joanna Adamska-Mieruszewska

    Uniwersytet Gdański, Wydział Ekonomiczny

  4. The impact of media messages on the effectiveness of social campaign

    Call: OPUS 11 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Anna Borawska

    Uniwersytet Szczeciński, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania