Projects funded by the NCN


Information on the principal investigator and host institution

Information of the project and the call

Keywords

Equipment

Delete all

Search results

9 projects found matching your search criteria :

  1. Financing Federal Campaigns and the Future of Democracy in the United States

    Call: OPUS 5 , Panel: HS5

    Principal investigator: dr hab. Paweł Laidler

    Uniwersytet Jagielloński, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politycznych

  2. The non-situational determinants of consumer reactions towards cause-related marketing campaign

    Call: SONATA 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Grzegorz Zasuwa

    Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Wydział Nauk Społecznych

  3. Policy of promoting healthy eating - an international comparative analysis and research on the conditions of effectivene...

    Call: OPUS 25 , Panel: HS5

    Principal investigator: dr hab. Paweł Marek Bryła

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

  4. Socio-psychological motivations for supporting social and commercial crowdfunding campaigns

    Call: SONATA 17 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Joanna Iza Adamska-Mieruszewska

    Uniwersytet Gdański, Wydział Ekonomiczny

  5. Jews in Poland in the aftermath of the 1967-68 antisemitic campaign: biographic experience, identity changes and communi...

    Call: SONATA 16 , Panel: HS3

    Principal investigator: dr Marcin Starnawski

    Dolnośląska Szkoła Wyższa, Wydział Studiów Stosowanych

  6. Non-programmatic Characteristics of Political Parties and Their Use in Electoral Campaigns

    Call: SONATA 14 , Panel: HS5

    Principal investigator: dr Wojciech Marek Rafałowski

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Socjologii

  7. Cyber jihadist magazines as a tool of the so called Islamic State's propaganda campaign

    Call: OPUS 13 , Panel: HS5

    Principal investigator: dr hab. Miron Lakomy

    Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wydział Nauk Społecznych

  8. The impact of media messages on the effectiveness of social campaign

    Call: OPUS 11 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Anna Borawska

    Uniwersytet Szczeciński, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania

  9. Populist political communication: political messages, media coverage and audience feedback

    Call: HARMONIA 7 , Panel: HS5

    Principal investigator: dr hab. Agnieszka Stępińska

    Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa