Projects funded by the NCN


Information on the principal investigator and host institution

Information of the project and the call

Keywords

Equipment

Delete all

Search results

28 projects found matching your search criteria :

  1. Nostalgia in brand management

    Call: OPUS 9 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Magdalena Grębosz-Krawczyk

    Politechnika Łódzka, Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji

  2. Causes and consequences of foreign bank subisidairies conversions into branches

    Call: OPUS 9 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Oskar Kowalewski

    Instytut Nauk Ekonomicznych PAN

  3. The role of convention bureu in enhancing city competitiveness

    Call: PRELUDIUM 9 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Natalia Latuszek

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Gospodarki Międzynarodowej

  4. Customer-based brand equity in social media - experimental research across real brands from different product categories...

    Call: OPUS 8 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Małgorzata Karpińska-Krakowiak

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

  5. Value Creation And Capturing In The Polish Furniture Industry. Quantitative-qualitative research.

    Call: SONATA 8 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Paulina Bednarz-Łuczewska

    Akademia Leona Koźmińskiego

  6. Reasons for Bankruptcy of Food-processing Industry Enterprises in Selected Branches

    Call: OPUS 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Katarzyna Boratyńska

    Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk Ekonomicznych, Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw

  7. Economic and social dimension of the brand in the fashion industry.

    Call: OPUS 6 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Jacek Kall

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Towaroznawstwa

  8. Money and welfare in the process of monetary integration - theoretical concepts and social perception of nonneutrality o...

    Call: SONATA 5 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Julia Włodarczyk

    Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Ekonomii

  9. THE IMPACT OF COBRA ON CONSUMER-BASED BRAND EQUITY

    Call: PRELUDIUM 4 , Panel: HS4

    Principal investigator: Bruno Schivinski

    Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii

  10. Institutionalization of sustainable production and consumption in energy sector.

    Call: SONATA 3 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Adriana Paliwoda-Matiolańska

    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wydział Zarządzania

  11. The knowledge sharing and innovation process: network approach

    Call: OPUS 2 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Marek Zieliński

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

  12. Networking competence and personal brand of managers as factors increasing their employability

    Call: PRELUDIUM 22 , Panel: HS4

    Principal investigator: Weronika Muszyńska

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Szkoła Doktorska

  13. The City in Hittite Anatolia in the Light of the Cuneiform Sources.

    Call: OPUS 21 , Panel: HS3

    Principal investigator: dr Adam Kryszeń

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Orientalistyczny

  14. IT specialists in outsourcing centers for business services in Poland. Sociological study of experience of work

    Call: PRELUDIUM 20 , Panel: HS6

    Principal investigator: Szymon Pilch

    Uniwersytet Wrocławski, Wydział Nauk Społecznych

  15. Holistic approach to market assets

    Call: OPUS 2 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Paweł Rumniak

    Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wydział Inżynieryjno-Ekonomiczny

  16. The many meanings of sustainability: an analysis of the airline industry disclosures

    Call: PRELUDIUM 18 , Panel: HS4

    Principal investigator: Eljas Johansson

    Politechnika Gdańska

  17. Brand introduction into virtual worlds of computer game as a form of customer engagement

    Call: PRELUDIUM 17 , Panel: HS4

    Principal investigator: Magdalena Hofman-Kohlmeyer

    Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

  18. CEO personal brand and company brand

    Call: PRELUDIUM 17 , Panel: HS4

    Principal investigator: Anna Górska

    Akademia Leona Koźmińskiego

  19. Digital communication impact on stakeholder participation in the city branding

    Call: PRELUDIUM 17 , Panel: HS4

    Principal investigator: Maia Maziashvili

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Kolegium Gospodarki Światowej

  20. The Conceptualization of Brand Image from the Perspective of Perceived Benefits for Consumer Self-Image

    Call: OPUS 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Oleg Gorbaniuk

    Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

  21. Internationalisation and design innovation in furniture industry - exploring the interdependencies

    Call: PRELUDIUM 16 , Panel: HS4

    Principal investigator: Dobrochna Augustyniak-Wysocka

    Sieć Badawcza Łukasiewicz - Poznański Instytut Technologiczny

  22. International brand strategies applied by the companies from the emerging markets in terms of the country of brand origi...

    Call: OPUS 13 , Panel: HS4

    Principal investigator: prof. Marzanna Witek-Hajduk

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Kolegium Gospodarki Światowej

  23. The role of brands in self-concept building among adolescents

    Call: PRELUDIUM 13 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Magdalena Kolańska-Stronka

    Uniwersytet Zielonogórski, Wydział Pedagogiki, Psychologii i Socjologii

  24. Relational model of shaping quality system of courier service in e-commerce

    Call: PRELUDIUM 13 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Aleksandra Gulc

    Politechnika Białostocka, Wydział Inżynierii Zarządzania

  25. The assessment of the innovation orientation of the knowledge intensive business services in events (KIBSE)

    Call: OPUS 12 , Panel: HS4

    Principal investigator: prof. Krzysztof Borodako

    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości

  26. Strategies and instruments for building non-financial business value in social media - experimental research with fictit...

    Call: OPUS 11 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Małgorzata Karpińska-Krakowiak

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

  27. Towards the conceptual framework for the measurement of city brand strategy effectiveness. Theoretical developments and ...

    Call: OPUS 10 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Magdalena Florek

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

  28. Determinants and methodology of partners brands selection in co-branding projects

    Call: SONATA 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Magdalena Grębosz

    Politechnika Łódzka, Wydział Organizacji i Zarządzania