Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wdrażanie Koncepcji Zielonego Marketingu Poprzez Działania w Mediach Społecznościowych

2021/41/N/HS4/01461

Słowa kluczowe:

zielony marketing media społecznościowe zachowania konsumentów

Deskryptory:

  • HS4_008: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Warszawski, Wydział Zarządzania

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Elnur Nabivi 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 20 - ogłoszony 2021-03-15

Przyznana kwota: 139 997 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2022-01-10

Zakończenie projektu: 2024-04-09

Planowany czas trwania projektu: 27 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (1)
  1. The Role of Social Media in Green Marketing: How Eco-Friendly Content Influences Brand Attitude and Consumer Engagement
    Autorzy:
    Elnur Nabivi
    Czasopismo:
    Sustainability (rok: 2025, tom: 17, strony: 45679), Wydawca: MDPI (Multidisciplinary Digital Publishing Institute)
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3390/su17051965 - link do publikacji