Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Nauka słownictwa akademickiego poprzez pisanie zdań i wypracowań: Czy widać oznaki zwiększonego obciążenia poznawczego?

2019/35/N/HS2/03550

Słowa kluczowe:

zaangażowanie w zadanie obciążenie poznawcze nauka słownictwa słownictwo akademickie pisanie dla celów akademickich

Deskryptory:

  • HS2_7: Nauka o komunikacji i komunikowaniu, podstawy teoretyczne językoznawstwa stosowanego
  • HS2_6: Językoznawstwo ogólne, teoria i metodologia badań językoznawczych

Panel:

HS2 - Kultura i twórczość kulturowa: literaturoznawstwo, bibliotekoznawstwo, językoznawstwo, kulturoznawstwo, nauki o sztuce

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Warszawski, Wydział Neofilologii

woj.

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Breno Barreto Silva 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: PRELUDIUM 18 - ogłoszony 2019-09-16

Przyznana kwota: 96 840 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2020-07-09

Zakończenie projektu: 2023-07-08

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (3)
  • Publikacje książkowe (3)
  1. Learning academic words through writing sentences and compositions: Any signs of an increase in cognitive load?
    Autorzy:
    Breno B. Silva, Katarzyna Kutylowska, Agnieszka Otwinowska
    Czasopismo:
    Language Teaching Research (rok: 2021, ), Wydawca: Sage
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1177/13621688211020421 - link do publikacji
  2. Learning academic words through writing sentences and compositions: Any signs of an increase in cognitive load?
    Autorzy:
    Breno B. Silva, Katarzyna Kutylowska, Agnieszka Otwinowska
    Czasopismo:
    Language Teaching Research (rok: 2021, ), Wydawca: Sage
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1177/13621688211020421 - link do publikacji
  3. Learning academic words through writing sentences and compositions: Any signs of an increase in cognitive load?
    Autorzy:
    Breno B. Silva, Katarzyna Kutylowska, Agnieszka Otwinowska
    Czasopismo:
    Language Teaching Research (rok: 2021, ), Wydawca: Sage
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1177/13621688211020421 - link do publikacji
  1. Autorzy:
    Breno Barreto Silva
    Książka:
    Writing to Learn Academic Words Assessment, Cognition, and Learning (rok: 2022, tom: 1, strony: 268), Wydawca: Springer
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1007/978-3-031-06505-7 - link do publikacji
  2. Autorzy:
    Breno Barreto Silva
    Książka:
    Writing to Learn Academic Words Assessment, Cognition, and Learning (rok: 2022, tom: 1, strony: 268), Wydawca: Springer
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1007/978-3-031-06505-7 - link do publikacji
  3. Autorzy:
    Breno Barreto Silva
    Książka:
    Writing to Learn Academic words: Assessment, Cognition, and Learning , Wydawca: Springer
    Status:
    Złożona