Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wpływ komunikacji cyfrowej na uczestnictwo interesariuszy w kształtowaniu marki miasta

2019/33/N/HS4/02004

Słowa kluczowe:

Zarządzanie marką miasta technologie cyfrowe partycypacyjny branding miasta zaangażowanie interesariuszy.

Deskryptory:

  • HS4_11: Gospodarka publiczna, infrastruktura społeczna, administracja publiczna
  • HS4_9: Zarządzanie organizacjami, zarządzanie strategiczne, koncepcje i metody zarządzania, logistyka

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Kolegium Gospodarki Światowej

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Maia Maziashvili 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 17 - ogłoszony 2019-03-15

Przyznana kwota: 65 492 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2020-01-30

Zakończenie projektu: 2021-01-29

Planowany czas trwania projektu: 12 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.