Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Masowe wydarzenia sportu elektronicznego w Polsce i w Hongkongu

2019/32/C/HS2/00614

Słowa kluczowe:

sport elektroniczny Polska Hongkong serwisy strumieniowania danych

Deskryptory:

  • HS2_14: Kulturoznawstwo (w tym: współczesne studia kulturowe i antropologiczno-kulturowe)
  • HS2_13: Filmoznawstwo i media audiowizualne

Panel:

HS2 - Kultura i twórczość kulturowa: literaturoznawstwo, bibliotekoznawstwo, językoznawstwo, kulturoznawstwo, nauki o sztuce

Jednostka realizująca:

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny z siedzibą w Warszawie, Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Mateusz Felczak 

Liczba wykonawców projektu: 1

Konkurs: SONATINA 3 - ogłoszony 2018-12-14

Przyznana kwota: 578 197 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2019-10-02

Zakończenie projektu: 2023-01-01

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt w realizacji

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego

  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (2)
  1. The Aesthetics of Human Body in eSports-related Paratexts
    Autorzy:
    Mateusz Felczak
    Konferencja:
    Digital Games Research Association 2020 (rok: 2020, ), Wydawca: DiGRA, Tampere University
    Data:
    konferencja 2-6 VI
    Status:
    Opublikowana
  2. Local eSports media analyzed through the circuit of culture framework: Onet-RAS case study
    Autorzy:
    Mateusz Felczak
    Konferencja:
    GamiFIN Conference 2020 (rok: 2020, ), Wydawca: CEUR Workshop Proceedings
    Data:
    konferencja 1-3 IV
    Status:
    Opublikowana