Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Masowe wydarzenia sportu elektronicznego w Polsce i w Hongkongu

2019/32/C/HS2/00614

Słowa kluczowe:

sport elektroniczny Polska Hongkong serwisy strumieniowania danych

Deskryptory:

  • HS2_14: Kulturoznawstwo (w tym: współczesne studia kulturowe i antropologiczno-kulturowe)
  • HS2_13: Filmoznawstwo i media audiowizualne

Panel:

HS2 - Kultura i twórczość kulturowa: literaturoznawstwo, bibliotekoznawstwo, językoznawstwo, kulturoznawstwo, nauki o sztuce

Jednostka realizująca:

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny z siedzibą w Warszawie, Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Mateusz Felczak 

Liczba wykonawców projektu: 1

Konkurs: SONATINA 3 - ogłoszony 2018-12-14

Przyznana kwota: 578 197 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2019-10-02

Zakończenie projektu: 2023-01-01

Planowany czas trwania projektu: 39 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (3)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (3)
  • Publikacje książkowe (2)
  1. Systemic issues with narratives of identity: Toxicity and esports media professionals
    Autorzy:
    Mateusz Felczak
    Czasopismo:
    Convergence: The International Journal of Research into New Media Technologies (rok: 2022, tom: 0(0), strony: 45308), Wydawca: SAGE
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1177/13548565221138761 - link do publikacji
  2. Tedious by Design." Institutionalized Labor of Content Creators in the Game as a Service Model: The Path of Exile Case Study
    Autorzy:
    Mateusz Felczak
    Czasopismo:
    Przegląd Kulturoznawczy (Arts & Cultural Studies Review) (rok: 2022, tom: 4 (54), strony: 527-547), Wydawca: Uniwersytet Jagielloński
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.4467/20843860PK.22.036.17090 - link do publikacji
  3. Sport elektroniczny i jego medialne interfejsy
    Autorzy:
    Mateusz Felczak
    Czasopismo:
    Images. The International Journal of European Film, Performing Arts and Audiovisual Communication (rok: 2023, ), Wydawca: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  1. Local eSports media analyzed through the circuit of culture framework: Onet-RAS case study
    Autorzy:
    Mateusz Felczak
    Konferencja:
    GamiFIN Conference 2020 (rok: 2020, ), Wydawca: CEUR Workshop Proceedings
    Data:
    konferencja 1-3 IV
    Status:
    Opublikowana
  2. The Ludic Spectacle and Mediatized Participation in eSports: Poland and Hong Kong
    Autorzy:
    Mateusz Felczak
    Konferencja:
    Game and Entertainment Technologies 2022 (rok: 2022, ), Wydawca: International Association for Development of the Information Society
    Data:
    konferencja 20-22 VII
    Status:
    Opublikowana
  3. The Aesthetics of Human Body in eSports-related Paratexts
    Autorzy:
    Mateusz Felczak
    Konferencja:
    Digital Games Research Association 2020 (rok: 2020, ), Wydawca: DiGRA, Tampere University
    Data:
    konferencja 2-6 VI
    Status:
    Opublikowana
  1. Emergence and Ephemerality of Humour During Live Coverage of Large-Scale eSports Events
    Autorzy:
    Mateusz Felczak
    Książka:
    Video Games and Comedy (rok: 2022, tom: nie dotyczy, strony: 233-250), Wydawca: Palgrave Macmillan
    Status:
    Opublikowana
  2. Online Streaming and Digital Distribution Platforms: The Introduction of Western Games to Chinese Markets
    Autorzy:
    Mateusz Felczak
    Książka:
    The Chinese Video Game Industry (rok: 2023, tom: nie dotyczy, strony: brak), Wydawca: Palgrave Macmillan
    Status:
    Przyjęta do publikacji