Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Tworzenie awatarów w grach komputerowych przez adolescentów a ich tożsamość i samoocena

2018/31/N/HS6/01201

Słowa kluczowe:

awatar gry komputerowe adolescencja tożsamość samoocena

Deskryptory:

  • HS6_1: Psychologia ogólna (w tym: procesów poznawczych, emocji, motywacji, osobowości, różnic indywidualnych), psychologia eksperymentalna, psycholingwistyka
  • HS6_4: Psychologia rozwoju, rodziny, wychowania i edukacji

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Jagielloński, Wydział Filozoficzny

woj. małopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Monika Paleczna 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 16 - ogłoszony 2018-09-14

Przyznana kwota: 55 465 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2019-08-05

Zakończenie projektu: 2021-06-04

Planowany czas trwania projektu: 22 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Zakupiona aparatura

  1. Drukarka.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (3)
  1. Player-avatar similarity and game experience: game efficacy, game enjoyment, and immersion
    Autorzy:
    Paleczna, M., Buczkowicz, P., Szmigielska, B.
    Czasopismo:
    Polish Psychological Bulletin (rok: 2022, tom: 53(3), strony: 193–202), Wydawca: Committee for Psychological Science PAS
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.24425/ppb.2022.141867 - link do publikacji
  2. Adolescent–avatar similarity and its predictors: global self-esteem, gender or personality?
    Autorzy:
    Paleczna, M., Ilczuk, E., Szmigielska, B.
    Czasopismo:
    Polish Psychological Bulletin (rok: 2023, tom: 54, strony: brak), Wydawca: Committee for Psychological Science PAS
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  3. Computer games as a subject of psychological research – negative and positive aspects of gaming
    Autorzy:
    Paleczna, M.
    Czasopismo:
    Replay. The Polish Journal of Game Studies. (rok: 2022, tom: 1(9), strony: brak), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
    Status:
    Przyjęta do publikacji