Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Efekt języka obcego w wysokoafektywnych decyzjach: różnice pomiędzy emocjami antycypowanymi, odczuwanymi w wyniku przewidywania i doświadczanymi

2018/29/N/HS6/02058

Słowa kluczowe:

Efekt języka obcego decyzje finansowe heurystyki i błędy poznawcze emocje

Deskryptory:

  • HS6_6: Psychologia pracy, organizacji, ekonomiczna, reklamy i marketingu
  • HS6_1: Psychologia ogólna (w tym: procesów poznawczych, emocji, motywacji, osobowości, różnic indywidualnych), psychologia eksperymentalna, psycholingwistyka
  • HS4_8: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Wydział Ekonomiczny

woj. lubelskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Rafał Muda 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: PRELUDIUM 15 - ogłoszony 2018-03-15

Przyznana kwota: 209 994 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2019-01-21

Zakończenie projektu: 2023-05-20

Planowany czas trwania projektu: 52 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Zakupiona aparatura

  1. Laptop. Za kwotę 4 000 PLN
  2. Zewnętrzny dysk twardy. Za kwotę 600 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (4)
  1. Foreign Language does not Afect Gambling‑Related Judgments
    Autorzy:
    Rafał Muda, Alexander C. Walker, Damian Pieńkosz, Jonathan A. Fugelsang, Michał Białek
    Czasopismo:
    Journal of Gambling Studies (rok: 2020, tom: Online first, strony: Online first), Wydawca: Springer
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1007/s10899-020-09933-6 - link do publikacji
  2. The moral foreign language effect is stable across presentation modalities
    Autorzy:
    Rafał Muda, Damian Pieńkosz, Kathryn B Francis, Michał Białek
    Czasopismo:
    Quarterly Journal of Experimental Psychology (rok: 2020, tom: 73, strony: 1930-1938), Wydawca: Sage
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1177/1747021820935072 - link do publikacji
  3. Thinking in a foreign language distorts allocation of cognitive effort: Evidence from reasoning
    Autorzy:
    Michał Białek, Rafa Muda, Kaiden M Stewart, Paweł Niszczota, Damian Pieńkosz
    Czasopismo:
    Cognition (rok: 2020, tom: 205, strony: 104420), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1016/j.cognition.2020.104420 - link do publikacji
  4. People are worse at detecting fake news in their foreign language
    Autorzy:
    Rafał Muda, Gordon Pennycook, Damian Hamerski, Michał Białek
    Czasopismo:
    Journal of Experimental Psychology: Applied , Wydawca: APA
    Status:
    Przyjęta do publikacji
    Doi:
    10.1037/xap0000475 - link do publikacji