Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Ćwiczenie gry na instrumencie jako proces realizacji celu: Rola afektu i intencji implementacyjnych

2018/29/N/HS6/02641

Słowa kluczowe:

psychologia muzyki ćwiczenie gry na instrumencie afekt regulacja emocji intencje implementacyjne

Deskryptory:

  • HS6_1: Psychologia ogólna (w tym: procesów poznawczych, emocji, motywacji, osobowości, różnic indywidualnych), psychologia eksperymentalna, psycholingwistyka
  • HS6_4: Psychologia rozwoju, rodziny, wychowania i edukacji
  • HS6_2: Psychologia społeczna, polityczna, środowiskowa i międzykulturowa

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Wydział Nauk Społecznych

woj. lubelskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Zofia Mazur-Socha 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 15 - ogłoszony 2018-03-15

Przyznana kwota: 202 832 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2019-03-06

Zakończenie projektu: 2025-03-05

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt w realizacji

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (6)
  1. Development and Validation of a Measure of Instrumental Practice-Related Affect
    Autorzy:
    Zofia Mazur-Socha, Mariola Laguna
    Czasopismo:
    Psychology of Music (rok: 2022, tom: 50, strony: 312-327), Wydawca: Sage
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1177/0305735621996034 - link do publikacji
  2. The Instrumental Practice Goal Realization Inventory: From Intention to Evaluation
    Autorzy:
    Zofia Mazur-Socha, Mariola Laguna, Peter Gollwitzer
    Czasopismo:
    Music Education Research , Wydawca: Taylor & Francis
    Status:
    Złożona
  3. The Way I Feel, the Way I Play? The Role of Affect in Goal Realization in Musical Practice
    Autorzy:
    Zofia Mazur-Socha, Mariola Łaguna
    Czasopismo:
    International Journal of Music Education (rok: 2023, tom: Online First, strony: Online First), Wydawca: SAGE
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1177/025576142312125 - link do publikacji
  4. The psychology of music in Poland: Theoretical considerations and current directions in empirical research.
    Autorzy:
    Lawendowski, R., & Mazur, Z.
    Czasopismo:
    Roczniki Psychologiczne (rok: 2019, tom: 22(2), strony: 103-120), Wydawca: Wydawnictwo Naukowe KUL
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.18290/rpsych.2019.22.2-1 - link do publikacji
  5. Creating, practicing and reacting to music: A content analysis of research.
    Autorzy:
    Mazur, Z., Lawendowski, R.
    Czasopismo:
    Roczniki Psychologiczne (rok: 2019, tom: 22(4), strony: 299-323), Wydawca: Wydawnictwo Naukowe KUL
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.18290/rpsych.2019.22.4-1 - link do publikacji
  6. The role of affect in practicing a musical instrument: A systematic review of the literature
    Autorzy:
    Mazur, Z., Laguna, M.
    Czasopismo:
    Psychology of Music (rok: 2019, tom: 47(6), strony: 848-863), Wydawca: Sempre: Society for Education, Music and Psychology Research
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1177/0305735619861831 - link do publikacji