Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Legitymizacja korporacji międzynarodowej: polityczne i społeczne strategie polskich firm w Afryce Subsaharyjskiej

2018/29/B/HS4/02844

Słowa kluczowe:

multinational enterprise legitimacy Sub-Saharan Africa

Deskryptory:

  • HS4_9: Zarządzanie organizacjami, zarządzanie strategiczne, koncepcje i metody zarządzania, logistyka

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Warszawski, Wydział Zarządzania

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Aleksandra Wąsowska 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: OPUS 15 - ogłoszony 2018-03-15

Przyznana kwota: 316 096 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2019-01-15

Zakończenie projektu: 2024-01-14

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt w realizacji

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego

  • Publikacje w czasopismach (2)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Strangers in a strange land: legitimacy formation by Polish multinationals venturing into Sub-Saharan Africa IF: 2,015
    Autorzy:
    Aleksandra Wąsowska, Krzysztof Obłój, Dominik Kopiński
    Czasopismo:
    Management International Review , Wydawca: Springer
    Status:
    Złożona
  2. Transnational entrepreneurship during the COVID-19 pandemic: a case of a Polish-run business in Zanzibar IF: 2,816
    Autorzy:
    Adam Grzywacz, Małgorzata Kuczara, Aleksandra Wąsowska
    Czasopismo:
    Baltic Journal of Management , Wydawca: Emerald Publishing
    Status:
    Złożona
  1. Doing Business in a Distant Paradise
    Autorzy:
    Adam Grzywacz, Małgorzata Kuczara, Aleksandra Wąsowska
    Książka:
    International Business in Times of Crisis: Tribute Volume to Geoffrey Jones (Progress in International Business Research, Vol. 16) (rok: 2022, tom: 16, strony: 515-524), Wydawca: Emerald Publishing Limited
    Status:
    Opublikowana