Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wpływ efektów behawioralnych na wycenę prywatnych dóbr konsumpcyjnych - podejście eksperymentalne.

2017/27/N/HS4/02116

Słowa kluczowe:

efekt zakotwiczenia efekt ramowania błąd wynikający z hipotetyczności pytania eksperyment skłonność do zapłaty

Deskryptory:

  • HS4_2: Mikroekonomia i ekonomia instytucjonalna
  • HS4_8: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Magdalena Brzozowicz 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: PRELUDIUM 14 - ogłoszony 2017-09-15

Przyznana kwota: 133 460 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2018-08-03

Zakończenie projektu: 2021-08-02

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Zakupiona aparatura

  1. Licencja stała na oprogramowanie Stata 15. Za kwotę 2 000 PLN
  2. komputer przenośny wraz z oprogramowaniem. Za kwotę 2 885 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (3)
  1. Does framing affect the willingness to pay for consumption goods in realistic shopping settings?
    Autorzy:
    Magdalena Brzozowicz
    Czasopismo:
    Central European Economic Journal , Wydawca: Sciendo
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  2. Anchors on prices of consumer goods only hold when decisions are hypothetical
    Autorzy:
    Magdalena Brzozowicz, Michał Krawczyk
    Czasopismo:
    Plos One (rok: 2022, tom: 17(1), strony: e0262130), Wydawca: PLOS
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1371/journal.pone.0262130 - link do publikacji
  3. Determinants of willingness to pay for handicraft products – an experimental approach.
    Autorzy:
    Magdalena Brzozowicz
    Czasopismo:
    Studia i Materiały , Wydawca: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
    Status:
    Przyjęta do publikacji