Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Relacyjny model systemu kształtowania jakości usług kurierskich w branży e-commerce

2017/25/N/HS4/02051

Słowa kluczowe:

usługi kurierskie model jakość usług e-commerce

Deskryptory:

  • HS4_9: Zarządzanie organizacjami, zarządzanie strategiczne, koncepcje i metody zarządzania, logistyka

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Politechnika Białostocka, Wydział Inżynierii Zarządzania

woj. podlaskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Aleksandra Gulc 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 13 - ogłoszony 2017-03-15

Przyznana kwota: 93 800 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2018-01-12

Zakończenie projektu: 2021-07-11

Planowany czas trwania projektu: 42 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Zakupiona aparatura

  1. Komputer przenośny z oprogramowaniem oraz urządzenie wielofunkcyjne. Za kwotę 5 000 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (3)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Multi-stakeholder perspective of courier service quality in B2C e-commerce
    Autorzy:
    Aleksandra Gulc
    Czasopismo:
    PLoS ONE (rok: 2021, tom: 16, strony: 45309), Wydawca: PLoS
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1371/journal.pone.0251728 - link do publikacji
  2. Determinants of Courier Service Quality in e-Commerce from Customers' Perspective
    Autorzy:
    Gulc Aleksandra
    Czasopismo:
    Quality Innovation Prosperity (rok: 2020, tom: 24, strony: s.137-152), Wydawca: Technical University of Kosice
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.12776/QIP.V24I2.1438 - link do publikacji
  3. Trust in Courier Services and Its Antecedents as a Determinant of Perceived Service Quality and Future Intention to Use Courier Service
    Autorzy:
    Ejdys Joanna, Gulc Aleksandra
    Czasopismo:
    Sustainability (rok: 2020, tom: 12, strony: 45309), Wydawca: MDPI
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3390/su12219088 - link do publikacji
  1. Relacyjny model systemu kształtowania jakości usług kurierskich w branży e-commerce
    Autorzy:
    Gulc Aleksandra
    Książka:
    Relacyjny model systemu kształtowania jakości usług kurierskich w branży e-commerce (rok: 2020, tom: -, strony: 252), Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Białostockiej
    Status:
    Opublikowana