Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Rewizja szwedzkiej polityki integracyjnej wobec imigrantów w kontekście kryzysu migracyjnego po 2010 roku.

2016/23/B/HS5/00140

Słowa kluczowe:

polityka integracyjna kryzys migracyjny Szwecja

Deskryptory:

  • HS6_14: Struktura i dynamika społeczna, zmiana środowiska i społeczeństwo
  • HS5_9: Polityka społeczna (w tym: polityka dotycząca ludności, zagadnienia zabezpieczenia społecznego, tzw. trzeci sektor, pomoc społeczna, gerontologia społeczna, governance i instytucje dialogu społecznego)
  • HS4_16: Inne zagadnienia pokrewne

Panel:

HS5 - Normy i władza: prawo, nauki o polityce, polityka regionalna i społeczna

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Jagielloński, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politycznych

woj. małopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Monika Banaś 

Liczba wykonawców projektu: 4

Konkurs: OPUS 12 - ogłoszony 2016-09-15

Przyznana kwota: 122 757 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2017-07-18

Zakończenie projektu: 2020-07-17

Planowany czas trwania projektu: 24 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego

  • Publikacje w czasopismach (1)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (2)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Swedish Migrant Integration Policy after 2015. A Revised Approach in the Shadow of the Migration Crisis
    Autorzy:
    Monika Banaś
    Czasopismo:
    Fuori Luogo. Rivista di Sociologia del Territorio, Turismo, Tecnologia (rok: 2021, tom: 45170, strony: 69 - 85), Wydawca: Universita' Degli Studi di Napoli
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.6093/2723-9608/7916 - link do publikacji
  1. UNACCOMPANIED MINORS AND YOUTH OF REFUGEE BACKGROUND IN THE CONTEXT OF SWEDISH SCHOOL REFORMS OF 2018. INCLUSIVE EDUCATION FOR MIGRANTS' INTEGRATION
    Autorzy:
    Monika Banaś
    Konferencja:
    14th International Technology, Education and Development Conference (rok: 2020, ), Wydawca: International Academy of Technology, Education and Development (IATED)
    Data:
    konferencja 2020-03-02-04
    Status:
    Opublikowana
  2. NATURE-BASED EDUCATION IN THE PROCESS OF IMMIGRANT INTEGRATION. THE CASE OF SWEDEN
    Autorzy:
    Monika Banaś
    Konferencja:
    13th International Technology, Education and Development Conference (rok: 2019, ), Wydawca: International Academy of Technology, Education and Development (IATED)
    Data:
    konferencja 2019-03-11-13
    Status:
    Opublikowana
  1. Culture, Migration-Integration, and Political Discourse
    Autorzy:
    Monika Banaś
    Książka:
    Experience of Otherness. Personal and Political Identity and its Reflection in Culture, Literature, Translation and Humanities (rok: 2018, tom: I, strony: 19 – 32), Wydawca: Univerzita Mateja Bela w Banskiej Bystrzycy oraz Z-F LINGUA Bratysława
    Status:
    Opublikowana