Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Crowdsourcing a organizacyjne uczenie się - perspektywa organizacji publicznych

2016/21/D/HS4/01791

Słowa kluczowe:

crowdsourcing organizacyjne uczenie się organizacja publiczna

Deskryptory:

  • HS4_9: Zarządzanie organizacjami, zarządzanie strategiczne, koncepcje i metody zarządzania, logistyka

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Jagielloński, Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej

woj. małopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Regina Lenart-Gansiniec 

Liczba wykonawców projektu: 1

Konkurs: SONATA 11 - ogłoszony 2016-03-15

Przyznana kwota: 97 110 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2017-01-16

Zakończenie projektu: 2019-06-15

Planowany czas trwania projektu: 29 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (16)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (4)
  • Publikacje książkowe (6)
  1. Factors influencing decisions about crowdsourcing in the public sector: a literature review
    Autorzy:
    Regina Lenart-Gansiniec
    Czasopismo:
    ACTA UNIVERSITATIS AGRICULTURAE ET SILVICULTURAE MENDELIANAE BRUNENSIS (rok: 2017, tom: 6(65), strony: 1997-2005), Wydawca: Mendel University in Brno, Czech Republic
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.11118/actaun201765061997 - link do publikacji
  2. Methodological Challenges of Research on Crowdsourcing
    Autorzy:
    Regina Lenart-Gansiniec
    Czasopismo:
    Journal of Entrepreneuship, Management and Innovation (rok: 2018, tom: 4(14), strony: 107-125), Wydawca: Foundation for the Dissemination of Knowledge and Science "Cognitione"
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.7341/20181445 - link do publikacji
  3. Metoda studium przypadku w badaniach crowdsourcingu
    Autorzy:
    Regina Lenart-Gansiniec
    Czasopismo:
    Social Studies: Theory and Practice (rok: 2017, tom: vol. 3, nr 2, strony: 23-37), Wydawca: Katedra Administracji i Socjologii Wydział Nauk Społecznych Akademia Pomorska w Słupsku
    Status:
    Opublikowana
  4. Zaufanie a crowdsourcing w organizacjach publicznych
    Autorzy:
    Regina Lenart-Gansiniec
    Czasopismo:
    Organizacja i Kierowanie (rok: 2017, tom: 2(176), strony: 229-240), Wydawca: Komitet Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk oraz Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
    Status:
    Opublikowana
  5. Organizational Learning in Industry 4.0
    Autorzy:
    Regina Lenart-Gansiniec
    Czasopismo:
    Problemy Zarządzania - Management Issues (rok: 2019, tom: 17, 2(82), strony: 96-108), Wydawca: Wydział Zarządzania, Uniwersytet Warszawski
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.7172/1644-9584.82.4 - link do publikacji
  6. Crowdsourcing—A New Paradigm of Organizational Learning of Public Organizations
    Autorzy:
    Regina Lenart-Gansiniec, Łukasz Sułkowski
    Czasopismo:
    Sustainability (rok: 2018, tom: 10, strony: 45305), Wydawca: MDPI, St. Alban-Anlage 66, 4052 Basel, Switzerland
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3390/su10103359 - link do publikacji
  7. Możliwości i ograniczenia wykorzystywania crowdsourcingu przez jednostki samorządu terytorialnego
    Autorzy:
    Regina Lenart-Gansiniec
    Czasopismo:
    Handel Wewętrzny (rok: 2017, tom: 3(368), strony: 223-233), Wydawca: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
    Status:
    Opublikowana
  8. Orientacja strategiczna na otwarte innowacje jednostek samorządu terytorialnego
    Autorzy:
    Regina Lenart-Gansiniec
    Czasopismo:
    Zarządzanie Publiczne (rok: 2017, tom: 3(39), strony: 249-262), Wydawca: Instytut Spraw Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.4467/20843968ZP.16.020.7235 - link do publikacji
  9. Virtual Knowledge Sharing in Crowdsourcing: Measurement Dilemmas
    Autorzy:
    Regina Lenart-Gansiniec
    Czasopismo:
    Journal of Entreprenueship, Management and Innovation (rok: 2017, tom: 13(3), strony: 95-123), Wydawca: Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.7341/20171334 - link do publikacji
  10. Conceptualisation of Crowdsourcing" Term in Management Sciences
    Autorzy:
    Regina Lenart-Gansiniec
    Czasopismo:
    International Journal of Contemporary Management (rok: 2017, tom: 2(16), strony: 151-175), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.4467/24498939IJCM.17.014.7527 - link do publikacji
  11. Crowdsourcing - systematyczny przegląd literatury
    Autorzy:
    Regina Lenart-Gansiniec
    Czasopismo:
    Przegląd Organizacji (rok: 2017, tom: 3, strony: 25-34), Wydawca: Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa
    Status:
    Opublikowana
  12. Crowdsourcing. Analiza semantyczna
    Autorzy:
    Regina Lenart-Gansiniec
    Czasopismo:
    Przedsiębiorczość i Zarządzanie (rok: 2018, tom: XIX, 6, II, strony: 105-118), Wydawca: Wydawnictwo Społecznej Akademii Nauk
    Status:
    Opublikowana
  13. Organizational learning and value creation in local governance: the mediating role of crowdsourcing
    Autorzy:
    Regina Lenart-Gansiniec, Łukasz Sułkowski
    Czasopismo:
    The Learning Organization (rok: 2020, ), Wydawca: Emerald Publishing
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1108/TLO-12-2018-0213 - link do publikacji
  14. Theoretical and Methodical Aspects of Crowdsourcing: Effectiveness and Its Measuring. A Conceptual Paper
    Autorzy:
    Regina Lenart-Gansiniec
    Czasopismo:
    Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation (JEMI) (rok: 2017, tom: 13(4), strony: 43-60), Wydawca: Fundacja Upowszechniająca Wiedzę i Naukę "Cognitione"
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.7341/20171343 - link do publikacji
  15. Crowdsourcing i jego pomiar - próba operacjonalizacji
    Autorzy:
    Regina Lenart-Gansiniec
    Czasopismo:
    Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach (rok: 2017, tom: 322, strony: 74-88), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
    Status:
    Opublikowana
  16. Selected Crowdsourcing Paradoxes – a Literature Review
    Autorzy:
    Regina Lenart-Gansiniec
    Czasopismo:
    Przedsiębiorczość i Zarządzanie (rok: 2018, tom: XIX, 9, III, strony: 407-421), Wydawca: Wydawnictwo Społecznej Akademii Nauk
    Status:
    Opublikowana
  1. Crowdsourcing and Organisational Learning in Public Organisations: A Conceptual Model
    Autorzy:
    Regina Lenart-Gansiniec
    Konferencja:
    18th European Conference on Knowledge Management ECKM 2017 (rok: 2017, ), Wydawca: International University of Catalonia Barcelona, Spain
    Data:
    konferencja 7-8 września
    Status:
    Opublikowana
  2. Crowdsourcing for employee engagement – municipal office study
    Autorzy:
    Regina Lenart-Gansiniec
    Konferencja:
    Theory and Applications in the Knowledge Economy (rok: 2018, ), Wydawca: Poznan University of Economics and Business and E4 Conferences
    Data:
    konferencja 11-13.07.2018
    Status:
    Opublikowana
  3. Research on the Impact of Crowdsourcing on Organisational Learning: A Sensemaking Perspective
    Autorzy:
    Regina Lenart-Gansiniec
    Konferencja:
    17th European Conference on Research Methodology for Business and Management Studies ECRM 2018 (rok: 2018, ), Wydawca: Academic Conferences and Publishing International Limited
    Data:
    konferencja 12-13.07.2018
    Status:
    Opublikowana
  4. Crowdsourcing - a new paradigm of organizational learning of public organisations
    Autorzy:
    Regina Lenart-Gansiniec, Łukasz Sułkowski
    Konferencja:
    NORDSCI Conference on Social Science (rok: 2018, ), Wydawca: SAIMA CONSULT LTD
    Data:
    konferencja 17-19.07.2018
    Status:
    Opublikowana
  1. Crowdsourcing as an Example of Public Management Fashion
    Autorzy:
    Regina Lenart-Gansiniec
    Książka:
    Crowdsourcing and Knowledge Management in Contemporary Business Environments (rok: 2018, ), Wydawca: IGI Global
    Status:
    Opublikowana
  2. Understanding proactive leadership in crowdsourcing
    Autorzy:
    Regina Lenart-Gansiniec
    Książka:
    Leading and Managing fo Development (rok: 2018, ), Wydawca: Jagiellonian University Institute of Public Affairs
    Status:
    Opublikowana
  3. Human resources management in the public sector: toward the multiparadigm
    Autorzy:
    Łukasz Sułkowski, Regina Lenart-Gansiniec
    Książka:
    The complex identity of public management: aims, attitudes, aproaches (rok: 2017, tom: I, strony: 45619), Wydawca: Institute of Public Affairs
    Status:
    Opublikowana
  4. Understanding knowledge sharing in virtual communities
    Autorzy:
    Regina Lenart-Gansiniec
    Książka:
    Organisation und Netzwerke Beiträge der Kommission Organisationspädagogik (rok: 2018, ), Wydawca: Springer
    Status:
    Opublikowana
  5. b/d
    Autorzy:
    Regina Lenart-Gansiniec
    Książka:
    Organizacyjne uczenie się w organizacjach publicznych. Perspektywa crowdsourcingu (rok: 2019, tom: b/d, strony: 514), Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
    Status:
    Opublikowana
  6. Etnografia w badaniu crowdsourcingu
    Autorzy:
    Regina Lenart-Gansiniec
    Książka:
    Nauki o zarządzaniu. Dokonania, trendy, wyzwania (rok: 2017, tom: I, strony: 340-353), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
    Status:
    Opublikowana