Czy technologie mobilne w klasie szkolnej są inkluzywne w zakresie gender
Autorzy:
Lucyna Kopciewicz
Czasopismo:
Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN (rok: 2019, tom: 11, strony: 98-112), Wydawca: Uniwersytet w Białymstoku
Technologie własne czy szkolne? Podział cyfrowy i jego skutki w kontekście nauczania i uczenia się wzbogaconego technologicznie
Autorzy:
Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz
Czasopismo:
Forum Oświatowe (rok: 2018, tom: 30, strony: 199-218), Wydawca: Wydawnictwo Naukowe DSW / University of Lower Silesia Press
Do tablets mean educational change? The materiality, hybridity and performativeness of teaching and learning practices in tablet-mediated classroom
Autorzy:
Lucyna Kopciewicz, Hussein Bougsiaa
Czasopismo:
International Journal of Pedagogy Innovation and New Technologies (rok: 2017, tom: Voll 4, No.2., strony: 15-26), Wydawca: Akademia Pedagogiki Specjalnej
Czy technologie mobilne w klasie szkolnej są inkluzywne w zakresie gender
Autorzy:
Lucyna Kopciewicz
Czasopismo:
Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN (rok: 2019, tom: 11, strony: 98-112), Wydawca: Uniwersytet w Białymstoku
iPad jako narzędzie edukacyjnej zmiany? Badanie wdrożenia projektu edukacyjnego w Libii i Polsce
Autorzy:
Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz
Czasopismo:
Studia Edukacyjne (rok: 2019, tom: 52, strony: 191-212), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Adama MIckiewicza w Poznaniu
Jak nauczyciele wykorzystują technologie komunikacyjne w pracy szkoły? Cyfrowe projektowanie dydaktyczne i teoria Pierra Rabardela w badaniach dydaktycznego potencjału urządzeń mobilnych
Autorzy:
Kopciewicz Lucyna
Czasopismo:
Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education (rok: 2018, tom: 2 (41), strony: 45857), Wydawca: Uniwersytet Gdański
Understanding emergent teaching and learning practices: iPad integration in Polish school
Autorzy:
Lucyna Kopciewicz, Hussein Bougsiaa
Czasopismo:
Education and Information Technologies (rok: 2020, tom: brak, strony: brak), Wydawca: Springer
Czy pojawienie się technologii informacyjno-komunikacyjnych w klasie szkolnej oznacza zmianę praktyk nauczania i uczenia się?
Autorzy:
Kopciewicz Lucyna
Czasopismo:
Problemy Wczesnej Edukacji (rok: 2020, tom: 3 (50), strony: 66-85), Wydawca: Unwersytet Gdański
Bring your own device or organisation provided device classroom: problematising the issue of the digital divide in teaching and learning contexts in Poland
Autorzy:
Lucyna Kopciewicz, Hussein Bougsiaa
Czasopismo:
International Journal of Pedagogy Innovation and New Technologies (rok: 2019, tom: 2, strony: 51-64), Wydawca: Akademia Pedagogiki Specjalnej
Understanding emergent teaching and learning practices: iPad integration in Polish school
Autorzy:
Lucyna Kopciewicz, Hussein Bougsiaa
Czasopismo:
Education and Information Technologies (rok: 2020, tom: brak, strony: brak), Wydawca: Springer
Czy pojawienie się technologii informacyjno-komunikacyjnych w klasie szkolnej oznacza zmianę praktyk nauczania i uczenia się?
Autorzy:
Kopciewicz Lucyna
Czasopismo:
Problemy Wczesnej Edukacji (rok: 2020, tom: 3 (50), strony: 66-85), Wydawca: Unwersytet Gdański
Jak nauczyciele wykorzystują technologie komunikacyjne w pracy szkoły? Cyfrowe projektowanie dydaktyczne i teoria Pierra Rabardela w badaniach dydaktycznego potencjału urządzeń mobilnych
Autorzy:
Kopciewicz Lucyna
Czasopismo:
Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education (rok: 2018, tom: 2 (41), strony: 45857), Wydawca: Uniwersytet Gdański
Szkolne technolęki. Jak nauczyciele rozumieją rolę i skutki obecności technologii mobilnych w szkolnej przestrzeni
Autorzy:
Lucyna Kopciewicz
Czasopismo:
Teraźniejszość- Człowiek- Edukacja (rok: 2019, tom: 22, strony: 51-64), Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Szkolne technolęki. Jak nauczyciele rozumieją rolę i skutki obecności technologii mobilnych w szkolnej przestrzeni
Autorzy:
Lucyna Kopciewicz
Czasopismo:
Teraźniejszość- Człowiek- Edukacja (rok: 2019, tom: 22, strony: 51-64), Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Do tablets mean educational change? The materiality, hybridity and performativeness of teaching and learning practices in tablet-mediated classroom
Autorzy:
Lucyna Kopciewicz, Hussein Bougsiaa
Czasopismo:
International Journal of Pedagogy Innovation and New Technologies (rok: 2017, tom: Voll 4, No.2., strony: 15-26), Wydawca: Akademia Pedagogiki Specjalnej
iPad jako narzędzie edukacyjnej zmiany? Badanie wdrożenia projektu edukacyjnego w Libii i Polsce
Autorzy:
Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz
Czasopismo:
Studia Edukacyjne (rok: 2019, tom: 52, strony: 191-212), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Adama MIckiewicza w Poznaniu