Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Zachowania konsumentów w różnych formatach handlu detalicznego: e-commerce, m-commerce, sklepy stacjonarne

2014/15/N/HS4/01326

Słowa kluczowe:

zachowania konsumentów podejmowanie decyzji kanały decyzji e-commerce m-commerce

Deskryptory:

  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing
  • HS4_8: Zarządzanie organizacjami, zarządzanie strategiczne, koncepcje i metody zarządzania, logistyka

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

woj. wielkopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Andrzej Szymkowiak 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 8 - ogłoszony 2014-09-15

Przyznana kwota: 98 360 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2015-08-28

Zakończenie projektu: 2019-08-27

Planowany czas trwania projektu: 48 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. Laptop z systemem operacyjnym. Za kwotę 5 000 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (7)
  • Publikacje książkowe (2)
  1. E-commerce in social media
    Autorzy:
    Garczarek-Bak Urszula, Szymkowiak Andrzej
    Czasopismo:
    Handel Wewnętrzny (rok: 2018, tom: 6, strony: 119-128), Wydawca: IBRKK
    Status:
    Opublikowana
  2. When conceptual fluency limits the willingness to buy. The interaction effect of arousal content and processing fluency
    Autorzy:
    Piotr Gaczek, Andrzej Szymkowiak
    Czasopismo:
    Journal of Behavioral and Experimental Economics , Wydawca: Elsevier
    Status:
    Złożona
  3. Attitude-behaviour dissonance regarding the importance of food preservation for customers
    Autorzy:
    Andrzej Szymkowiak, Paulina Guzik, Piotr Kulawik, Marzena Zając
    Czasopismo:
    Food Quality and Preference (rok: 2020, tom: 84, strony: 45299), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1016/j.foodqual.2020.103935 - link do publikacji
  4. Gender Differences in E-commerce
    Autorzy:
    Andrzej Szymkowiak, Urszula Garczarek-Bąk
    Czasopismo:
    Handel Wewnętrzny | nr 4 tom 2 | 250--261 (rok: 2018, tom: 2, strony: 250-261), Wydawca: IBRKK
    Status:
    Opublikowana
  5. Impulse buying in hospitality: the role of content posted by social media influencers
    Autorzy:
    Andrzej Szymkowiak, Piotr Gaczek, Panchapakesan Padma
    Czasopismo:
    The Journal of Vacation Marketing (JVM) , Wydawca: SAGE
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  6. A comparative analysis of neuromarketing methods for brand purchasing predictions
    Autorzy:
    Urszula Garczarek-Bąk, Andrzej Szymkowiak, Piotr Gaczek, Aneta Disterheft
    Czasopismo:
    Journal of Brand Management (rok: 2021, tom: 1, strony: 45306), Wydawca: Palgrave
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1057/s41262-020-00221-7 - link do publikacji
  7. Factors affecting car-sharing and participation in the sharing economy
    Autorzy:
    Andrzej Szymkowiak, Elżbieta Żelichowska
    Czasopismo:
    Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H – Oeconomia (rok: 2019, tom: 53(2), strony: 99-108), Wydawca: Wydział Ekonomiczny UMCS
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.17951/h.2019.53.2.99-108 - link do publikacji
  1. Does the device matter? Differences between the behaviour of e-shoppers using smartphones, tablets and desktops.
    Autorzy:
    Andrzej Szymkowiak, Bartłomiej Pierański
    Książka:
    Advances in Smart Systems Research (rok: 2017, tom: 6, strony: 45303), Wydawca: Future Technology Publications
    Status:
    Opublikowana
  2. Privacy policy complexity in the EU. A study of the largest ecommerce and multichannel retailers
    Autorzy:
    Andrzej Szymkowiak, Kishokanth Jeganathan
    Książka:
    Customer Rights Protection (rok: 2020, tom: 1, strony: 275-287), Wydawca: House of the University of Economics
    Status:
    Opublikowana