Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Kultura organizacyjna mediów publicznych w ekosystemach cyfrowych: ludzie, wartości i procesy

2014/15/D/HS6/04883

Słowa kluczowe:

Media publiczne kultura organizacyjna zarządzanie zmianą wartości i normy strategie procesy decyzyjne umiejętności przywódcze odpowiedzialność i role struktura organizacyjna

Deskryptory:

  • HS6_16: Socjologia kultury i komunikacji społecznej (w tym: medioznawstwo, dziennikarstwo, komunikacja internetowa)

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Warszawski, Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Michał Głowacki 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: SONATA 8 - ogłoszony 2014-09-15

Przyznana kwota: 254 684 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2015-07-07

Zakończenie projektu: 2019-03-06

Planowany czas trwania projektu: 44 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (1)
  • Publikacje książkowe (9)
  1. Pasts, Presents and Futures of Public Service Media: The Challenges of Adaptation and Change in the Age of Data
    Autorzy:
    Michał Głowacki
    Czasopismo:
    Communication Today (rok: 2020, tom: Vol. 11 No. 2, strony: 104-117), Wydawca: Faculty of Mass Media Communication at the University SS. Cyril and Methodius in Trnava, Slovakia
    Status:
    Opublikowana
  1. Public Service Media Ecology: Tallinn, Estonia
    Autorzy:
    Michał Głowacki
    Książka:
    Public Service Media Renewal: Adaptation to Digital Network Challenges (rok: 2017, tom: 6, strony: 61-80), Wydawca: Peter Lang Publishing
    Status:
    Opublikowana
  2. Public Service Media in the Context of Adaptation and Change: A Call for Organizational Culture Analysis
    Autorzy:
    Michał Głowacki
    Książka:
    T. Jusić, D. Marko, L. Castro Herrero and M. Puppis (eds.), Up in the Air?: The Future of Public Service Media in the Western Balkans (rok: 2021, tom: -, strony: 207-218), Wydawca: Central European University Press; https://ceupress.com/book/air
    Status:
    Opublikowana
  3. -
    Autorzy:
    Michał Głowacki
    Książka:
    The Cultural Shift in Public Service Media: Towards an Entrepreneurial Organisation (rok: 2022, ), Wydawca: Routledge
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  4. Datafication, fluidity and organisational change: Towards a Universal PSM 3.0
    Autorzy:
    Lizzie Jackson
    Książka:
    P. Savage, M. Medina and G. F. Lowe (eds.), Universalism in public service media https://www.nordicom.gu.se/sv/publikationer/universalism-public-service-media?fbclid=IwAR19FNkAyFEoXKiTb19xnKEaUx6BJrto6UMV2jybqoquYWeJ50vTOHGn71s (rok: 2020, tom: -, strony: 207–222), Wydawca: NORDICOM
    Status:
    Opublikowana
  5. The Potential of Machine Mediation in the Maintenance of Public Service Media
    Autorzy:
    Lizzie Jackson
    Książka:
    Public Service Media Renewal: Adaptation to Digital Network Challenges (rok: 2017, tom: 6, strony: 135-154), Wydawca: Peter Lang Publishing
    Status:
    Opublikowana
  6. Findings and recommendations
    Autorzy:
    Michal Glowacki i Lizzie Jackson
    Książka:
    Organisational Culture of Public Service Media: People, Values and Processes. Study Report (rok: 2019, tom: brak, strony: 45306), Wydawca: Online publication (www.creativemediaclustrers.com)
    Status:
    Opublikowana
  7. Models of co-working in Toronto's innovation districts
    Autorzy:
    Lizzie Jackson
    Książka:
    Creative Clusters Development: Governance, Place-Making and Entrepreneurship, ed. Marlen Komorowski and ed. Ike Picone (rok: 2020, tom: brak, strony: 117-129), Wydawca: Routledge, Taylor & Francis
    Status:
    Opublikowana
  8. The Fabric of Creative Cultures: How Creative Clusters Connect with Their Neighbourhood in Warsaw's Districts of Praga
    Autorzy:
    Michał Głowacki
    Książka:
    Creative Clusters Development: Governance, Place-Making and Entrepreneurship, ed. Marlen Komorowski and ed. Ike Picone (rok: 2020, tom: brak, strony: 145-155), Wydawca: Routledge, Taylor & Francis
    Status:
    Opublikowana
  9. Watching People: Observations
    Autorzy:
    Lizzie Jackson i Michal Glowacki
    Książka:
    The Palgrave Handbook of Methods for Media Policy Research, redaktorzy (eds.), Hilde Van den Bulck, Manuel Puppis, Karen Donders and Leo Van Audenhoven (rok: 2019, tom: -, strony: 215-231), Wydawca: Palgrave Macmillan
    Status:
    Opublikowana