Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Media społecznościowe czynnikiem mobilizacji zasobów relacyjnych wzmacniających mechanizmy partycypacji i dzielenia się

2014/12/S/HS6/00390

Słowa kluczowe:

Deskryptory:

  • HS6_16: Socjologia kultury i komunikacji społecznej (w tym: medioznawstwo, dziennikarstwo, komunikacja internetowa)
  • HS6_13: Socjologia teoretyczna, orientacje metodologiczne i warianty badań empirycznych

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Warszawski, Interdyscyplinarne Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Kamil Filipek 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: FUGA 3 - ogłoszony 2013-12-16

Przyznana kwota: 468 000 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2014-10-01

Zakończenie projektu: 2017-09-30

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (10)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Debt Experience of Facebook Users in Poland. A Conceptual Model and Empirical Test
    Autorzy:
    Andrzej Cwynar, Wiktor Cwynar, Kamil Filipek
    Czasopismo:
    Polish Sociological Review (rok: 2018, tom: 202, strony: 243-264), Wydawca: Polish Sociological Association
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.26412/psr202.06 - link do publikacji
  2. Social media as an information source in finance: Evidence from the community of financial market professionals in Poland
    Autorzy:
    Andrzej Cwynar, Wiktor Cwynar, Robert Pater, Kamil Filipek
    Czasopismo:
    The International Journal of Digital Accounting Research (rok: 2019, tom: 19, strony: 29-58), Wydawca: Rutgers University
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.4192/1577-8517-v19_2 - link do publikacji
  3. Getting a Job: Resources and Individual's Chances on the Warsaw Labour Market
    Autorzy:
    Dominik Batorski, Michał Bojanowski, Kamil Filipek
    Czasopismo:
    Polish Sociological Review (rok: 2015, tom: 192, strony: 475-492), Wydawca: Polish Sociological Association
    Status:
    Opublikowana
  4. The Impact of Social Capital on Political Participation of Social Media Users in Poland
    Autorzy:
    Kamil Filipek
    Czasopismo:
    Studia Socjologiczne (rok: 2019, tom: 2, strony: ), Wydawca: Polska Akademia Nauk
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  5. Shaping Facebook and Twitter Public Spheres: The Case of Swiss Franc Mortgage Holders in Poland
    Autorzy:
    Andrzej Cwynar, Wiktor Cwynar, Kamil Filipek, Jarosław Szkoła
    Czasopismo:
    Journal of Media Business Studies (), Wydawca: Taylor & Francis
    Status:
    Złożona
  6. Introduction: rediscovering society in the age of social media
    Autorzy:
    Kamil Filipek, Jarosław Chodak
    Czasopismo:
    Konteksty Społeczne (rok: 2016, tom: 6, strony: 45423), Wydawca: Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej
    Status:
    Opublikowana
  7. Social decoding of social media: an interview with Anabel Quan-Haase
    Autorzy:
    Anabel Quan-Haase, Kamil Filipek
    Czasopismo:
    Konteksty Społeczne (rok: 2016, tom: 6, strony: 13-17), Wydawca: Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej
    Status:
    Opublikowana
  8. Does Social Capital Influence Debt Literacy? The Case of Facebook Users in Poland
    Autorzy:
    Kamil Filipek, Andrzej Cwynar, Wiktor Cwynar
    Czasopismo:
    Prague Economic Papers , Wydawca: University of Economics, Prague
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  9. Sharing resources on Facebook groups: Polish emigrants in Germany, Norway and UK
    Autorzy:
    Kamil Filipek
    Czasopismo:
    Konteksty Społeczne (rok: 2016, tom: 6, strony: 42-53), Wydawca: Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej
    Status:
    Opublikowana
  10. The meanings of sharing: On Facebook sharing strategies among Polish migrants in Germany and the UK
    Autorzy:
    Kamil Filipek
    Czasopismo:
    Communications , Wydawca: Walter de Gruyter GmbH
    Status:
    Przyjęta do publikacji
    Doi:
    10.1515/commun-2019-2031 - link do publikacji
  1. Network Model of Local Innovation
    Autorzy:
    Kamil Filipek
    Książka:
    Peripheral Metropolitan Areas in the European Union The Case of Lublin (rok: 2015, tom: n.d., strony: 239-248), Wydawca: To Know Press
    Status:
    Opublikowana