Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Rozszerzenie modelu konsumenckiej asocjacji i dysocjacji - rola lęku, potrzeby wyjątkowości i zagrożenia tożsamości indywidualnej

2013/11/N/HS6/01122

Słowa kluczowe:

asocjacja/dysocjacja zagrożenie tożsamości społecznej i indywidualnej lęk preferencje konsumenckie potrzeba wyjątkowości

Deskryptory:

  • HS6_2: Psychologia społeczna, polityczna, środowiskowa i międzykulturowa
  • HS6_6: Psychologia pracy, organizacji, ekonomiczna, reklamy i marketingu
  • HS6_1: Psychologia ogólna (w tym: procesów poznawczych, emocji, motywacji, osobowości, różnic indywidualnych), psychologia eksperymentalna, psycholingwistyka

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Nauk Społecznych

woj. wielkopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Dariusz Drążkowski 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: PRELUDIUM 6 - ogłoszony 2013-09-16

Przyznana kwota: 80 332 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2014-07-14

Zakończenie projektu: 2018-01-13

Planowany czas trwania projektu: 24 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt zakończony