Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Rozszerzenie modelu konsumenckiej asocjacji i dysocjacji - rola lęku, potrzeby wyjątkowości i zagrożenia tożsamości indywidualnej

2013/11/N/HS6/01122

Słowa kluczowe:

asocjacja/dysocjacja zagrożenie tożsamości społecznej i indywidualnej lęk preferencje konsumenckie potrzeba wyjątkowości

Deskryptory:

  • HS6_2: Psychologia społeczna, polityczna, środowiskowa i międzykulturowa
  • HS6_6: Psychologia pracy, organizacji, ekonomiczna, reklamy i marketingu
  • HS6_1: Psychologia ogólna (w tym: procesów poznawczych, emocji, motywacji, osobowości, różnic indywidualnych), psychologia eksperymentalna, psycholingwistyka

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Nauk Społecznych

woj. wielkopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Dariusz Drążkowski 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: PRELUDIUM 6 - ogłoszony 2013-09-16

Przyznana kwota: 80 332 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2014-07-14

Zakończenie projektu: 2018-01-13

Planowany czas trwania projektu: 42 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (7)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (1)
  1. Funkcje symbolicznej konsumpcji marek.
    Autorzy:
    Dariusz Drążkowski
    Czasopismo:
    Marketing i Rynek (rok: 2018, tom: 8, strony: 19-26), Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
    Status:
    Opublikowana
  2. I am afraid, so I buy it! The effects of anxiety on consumer assimilation and differentiation needs amongst individuals primed with independent and interdependent self-construal
    Autorzy:
    Dariusz Drążkowski, Maciej Behnke, Łukasz D. Kaczmarek
    Czasopismo:
    PLoS ONE (rok: 2021, tom: 16(9), strony: e0256483), Wydawca: Public Library of Science
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1371/journal.pone.0256483 - link do publikacji
  3. Psychologiczne mechanizmy torowania trzech konstruktów Ja
    Autorzy:
    Drążkowski Dariusz
    Czasopismo:
    Czasopismo Psychologiczne (rok: 2019, tom: 25, strony: 61-68), Wydawca: Stowarzyszenie Psychologia i Architektura
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.14691/CPPJ.25.1.61 - link do publikacji
  4. Association and dissociation with groups in response to personal and social identity threats: the role of self-construal and anxiety
    Autorzy:
    Dariusz Drążkowski
    Czasopismo:
    The Open Psychology Journal , Wydawca: Bentham Science Publishers B.V.
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  5. Teoretyczne i empiryczne podstawy trzech typów konstruktu Ja
    Autorzy:
    Drążkowski Dariusz
    Czasopismo:
    Polskie Forum Psychologiczne , Wydawca: Stowarzyszenie Psychologia i Architektura
    Status:
    Złożona
  6. The perception of males using feminine brands extended for males
    Autorzy:
    Dariusz Drążkowski, Radosław Trepanowski, Klaudia Kwiatkowska, Damian Kordyla, Magda Chełmicka
    Czasopismo:
    Journal of Consumer Marketing , Wydawca: Emerald Group Publishing Ltd.
    Status:
    Złożona
  7. Psychophysiology of positive and negative emotions, dataset of 1157 cases and 8 biosignals
    Autorzy:
    Maciej Behnke, Mikołaj Buchwald, Adam Bykowski, Szymon Kupiński, Lukasz D. Kaczmarek
    Czasopismo:
    Scientific Data (rok: 2022, tom: 9, strony: 45306), Wydawca: Nature Research
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1038/s41597-021-01117-0 - link do publikacji
  1. Anxiety and social identity threat – how they shape consumer preferences for unique products and group-linked products.
    Autorzy:
    Dariusz Drążkowski, Maciej Behnke, Łukasz D. Kaczmarek, Radosław Trepanowski
    Konferencja:
    2018 ICAR Symposium: Anticonsumption ― beyond boundaries. (rok: 2018, ), Wydawca: The University of Auckland Business School Marketing Department Private Bag 92019, Auckland 1142, New Zealand
    Data:
    konferencja 09-10 listopada
    Status:
    Opublikowana