Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Znaczenie instrukcji w uczeniu się na podstawie wzmocnień w schizofrenii: badanie wykorzystujące dane genetyczne, behawioralne oraz modele matematyczne i sztuczne sieci neuronowe.

2013/11/D/HS6/04619

Słowa kluczowe:

funkcje poznawczne schizofrenia genetyka modele matematyczne sztuczne sieci neuronowe uczenie się na podstawie wzmocnień

Deskryptory:

  • NZ4_9: Neurobiologia systemowa
  • HS6_3: Psychologia kliniczna, zdrowia, penitencjarna, rehabilitacji, neuropsychologia kliniczna
  • HS6_1: Psychologia ogólna (w tym: procesów poznawczych, emocji, motywacji, osobowości, różnic indywidualnych), psychologia eksperymentalna, psycholingwistyka

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu, Wydział Lekarski Kształcenia Podyplomowego

woj. dolnośląskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Dorota Frydecka 

Liczba wykonawców projektu: 7

Konkurs: SONATA 6 - ogłoszony 2013-09-16

Przyznana kwota: 319 602 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2014-08-28

Zakończenie projektu: 2019-08-27

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. Laptop.
  2. Laptop (2 szt.). Za kwotę 16 000 PLN

Dane z raportu końcowego

  • Publikacje w czasopismach (3)
  1. A coarse-grained neural network model of the basal ganglia to simulate reinforcement learning tasks IF: 3,394
    Autorzy:
    Jarosław Drapała, Dorota Frydecka
    Czasopismo:
    Brain Sciences (rok: 2022, tom: 12, strony: 262), Wydawca: MDPI, Basel, Switzerland
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3390/brainsci12020262 - link do publikacji
  2. The Role of Dopaminergic Genes in Probabilistic Reinforcement Learning in Schizophrenia Spectrum Disorders IF: 3,394
    Autorzy:
    Dorota Frydecka, Błazej Misiak, Patryk Piotrowski, Tomasz Bielawski, Edyta Pawlak, Ewa Kłosi ´ nska 4, Maja Krefft 1, Kamila Al Noaimy, Joanna Rymaszewska, Ahmed A. Moustafa, Jarosław Drapała
    Czasopismo:
    Brain Sciences (rok: 2021, tom: online, strony: 44578), Wydawca: MDPI, Basel, Switzerland
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3390/brainsci12010007 - link do publikacji
  3. Confirmation bias in the course of instructed reinforcement learning in schizophrenia-spectrum disorders IF: 3,394
    Autorzy:
    Dorota Frydecka, Patryk Piotrowski, Tomasz Bielawski, Edyta Pawlak, Ewa Kłosińska, Maja Krefft, Kamila Kotowicz, Joanna Rymaszewska, Ahmed Moustafa, Jarosław Drapała, Błażej Misiak
    Czasopismo:
    Brain Sciences (rok: 2022, tom: 12, strony: 90), Wydawca: MDPI, Basel, Switzerland
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3390/brainsci12010090 - link do publikacji