Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Relacje między producentami a detalistami a tworzenie przewag konkurencyjnych

2013/11/B/HS4/02123

Słowa kluczowe:

kooperacja konkurencja kooperencja koegzystencja producenci detaliści model biznesu technologie informacyjne łańcuch wartości alianse pionowe relacje pionowe

Deskryptory:

  • HS4_8: Zarządzanie organizacjami, zarządzanie strategiczne, koncepcje i metody zarządzania

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Marzanna Witek-Hajduk 

Liczba wykonawców projektu: 5

Konkurs: OPUS 6 - ogłoszony 2013-09-16

Przyznana kwota: 282 080 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2014-07-18

Zakończenie projektu: 2017-10-17

Planowany czas trwania projektu: 30 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Dane z raportu końcowego

  • Publikacje w czasopismach (8)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (2)
  • Publikacje książkowe (2)
  1. A framework of retailer-manufacturer cooperation and coopetition: consumer durable goods retailers' case studies IF: 0,27
    Autorzy:
    Marzanna Katarzyna Witek-Hajduk
    Czasopismo:
    Entrepreneurial Business and Economics Review (EBER) (rok: 2017, tom: nie dotyczy, strony: -), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
    Status:
    Opublikowana
  2. Manufacturers' Benefits from Their Cooperation with Key Retailers in the Context of Business Models: A Cluster Analysis
    Autorzy:
    Marzanna K. Witek-Hajduk, Tomasz M. Napiórkowski
    Czasopismo:
    International Journal of Management, Knowledge and Learning (rok: 2017, tom: 6 (1), strony: 97-114), Wydawca: International School for Social and Business Studies
    Status:
    Opublikowana
  3. Sojusze marketingowe między detalistami a producentami dóbr konsumpcyjnych trwałego użytku: zakres i motywy
    Autorzy:
    Marzanna K. Witek-Hajduk, Andrzej Sznajder
    Czasopismo:
    Gospodarka Narodowa (rok: 2017, tom: 4 (290), strony: 83-98), Wydawca: SGH w Warszawie
    Status:
    Opublikowana
  4. Antecedents and Outcomes of Cooperation with Retailers from Manufacturers' Perspective
    Autorzy:
    Marzanna K. Witek-Hajduk, Piotr Zaborek
    Czasopismo:
    Journal of WEI Business and Economics (rok: 2016, tom: 5(2), strony: 36-52), Wydawca: West East Institute
    Status:
    Opublikowana
  5. Cluster Analysis of Retailers' Benefits from Their Cooperation with Manufacturers: Business Models Perspective
    Autorzy:
    Marzanna K. Witek-Hajduk, Tomasz M. Napiórkowski
    Czasopismo:
    World Academy of Science, Engineering and Technology International Journal of Economics and Management Engineering (rok: 2017, tom: 11 (4), strony: 835-843), Wydawca: World Academy of Science, Engineering and Technology
    Status:
    Opublikowana
  6. Cooperation and Competition in Manufacturer–Key Retailer Relationships: a Business Model Perspective IF: 1,021
    Autorzy:
    Marzanna K. Witek-Hajduk, Piotr Zaborek
    Czasopismo:
    E & M Ekonomie a Management , Wydawca: TECHNICKA UNIV & LIBERCI
    Status:
    Złożona
  7. Zakres współpracy średnich i dużych detalistów z producentami dóbr konsumpcyjnych trwałego użytku
    Autorzy:
    Marzanna Katarzyna Witek-Hajduk
    Czasopismo:
    Raporty. Handel wewnętrzny w Polsce 2011-2016 (rok: 2016, tom: nie dotyczy, strony: s. 394-411.), Wydawca: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, Warszawa
    Status:
    Opublikowana
  8. A framework of manufacturer-retailer cooperation and coopetition: a perspective of six consumer durables manufacturers
    Autorzy:
    Marzanna Katarzyna Witek-Hajduk, Anna Napiórkowska
    Czasopismo:
    Kwartalnik Naukowy Organizacja i Zarządzanie (rok: 2016, tom: III, strony: 133-148), Wydawca: Wydawnictwo Politechnika Śląska ISSN 1899-6116
    Status:
    Opublikowana
  1. Antecedents and Outcomes of Cooperation with Retailers from Manufacturers' Perspective
    Autorzy:
    Marzanna Katarzyna Witek-Hajduk, Piotr Zaborek
    Konferencja:
    WEI International Academic Conference on Business&Economics (rok: 2016, ), Wydawca: West East Institute
    Data:
    konferencja 01-03.08.2016
    Status:
    Opublikowana
  2. Cluster Analysis of Retailers' Benefits from Their Cooperation with Manufacturers: Business Models Perspective
    Autorzy:
    Marzanna Katarzyna Witek-Hajduk, Tomasz Napiórkowski
    Konferencja:
    ICMSE 2017 : 19th International Conference on Management Science and Engineering (rok: 2017, ), Wydawca: ICMSE
    Data:
    konferencja 13-14.04.2017
    Status:
    Opublikowana
  1. Manufacturer - retailer relationships. The context of business models
    Autorzy:
    Marzanna Katarzyna Witek-Hajduk, Joanna Cygler, Andrzej Sznajder, Anna Napiórkowska, Tomasz Napiórkowski
    Książka:
    Manufacturer - retailer relationships. The context of business models (rok: 2017, tom: 1, strony: 1-286), Wydawca: SGH Publishing House. SGH Warsaw School of Economics
    Status:
    Opublikowana
  2. Relacje między producentami a detalistami. Kontekst modeli biznesu
    Autorzy:
    Marzanna Katarzyna Witek-Hajduk, Joanna Cygler, Andrzej Sznajder, Anna Napiórkowska, Tomasz Napiórkowski
    Książka:
    Relacje między producentami a detalistami. Kontekst modeli biznesu (rok: 2016, tom: 1, strony: 1-241), Wydawca: PWN
    Status:
    Opublikowana