Luxury Goods' Perception Within Millennials Cohort: Evidence against global homogeneity myth..
Autorzy:
Stępień, B., Pinto Lima, A.
Czasopismo:
International Journal of Marketing, Communication and New Media (rok: 2018, tom: Special Issue 4, strony: 77 - 101), Wydawca: Instituto Superior de Entre Douro e Vouga (ISVOUGA)
Are Millennials a Global Cohort? Evidence from the Luxury Goods Sector,
Autorzy:
Stępień, B., Hinner, M., Pinto Lima, A.,
Czasopismo:
Journal of Intercultural Management (rok: 2018, tom: Vol 10, No. 2, strony: 139-158), Wydawca: Społeczna Akademia Nauk, Łódź
Premises of reshoring development in luxury goods sector
Autorzy:
Michał Młody, Beata Stępień
Czasopismo:
International Journal of Management and Economics (rok: 2020, tom: brak, strony: brak), Wydawca: SGH Warszawa
In Search of Apprehending Customers' Value Perception
Czasopismo:
International Journal of Management and Economics (rok: 2017, tom: Vol. 53/1, strony: 99-117), Wydawca: Wydawnictwo SGH Warszawa
Przesłanki rozwoju reshoringu i nearshoringu w Polsce – punkt widzenia przedsiębiorstw i konsumentów branży odzieżowo-obuwniczej
Autorzy:
Beata Stępień, Michał Młody
Czasopismo:
Przedsiębiorczość i Zarządzanie (rok: 2018, tom: XIX, strony: 81-95), Wydawca: Społeczna Akademia Nauk, Łodź
Comparing consumers' value perception of luxury goods: Is national culture a sufficiently explanatory factor?
Autorzy:
Beata Stępień, Michael Hinner, Ana Pinto Lima, Lutfu Sagbansua
Czasopismo:
Economic Business Review (rok: 2016, tom: vol. 2/2016, strony: 74-93), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Snobbish Bandwagoners: Ambiguity of Luxury Goods' Perception
Czasopismo:
Journal of Management and Business Administration. Central Europe (rok: 2018, tom: bd, strony: bd), Wydawca: de Gruyter
Comparing consumers' value perception of luxury goods: Is national culture a sufficiently explanatory factor?
Autorzy:
Beata Stępień, Michael Hinner, Ana Pinto Lima, Lutfu Sagbansua
Czasopismo:
Economic Business Review (rok: 2016, tom: vol. 2/2016, strony: 74-93), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Luxury Goods' Perception Within Millennials Cohort: Evidence against global homogeneity myth..
Autorzy:
Stępień, B., Pinto Lima, A.
Czasopismo:
International Journal of Marketing, Communication and New Media (rok: 2018, tom: Special Issue 4, strony: 77 - 101), Wydawca: Instituto Superior de Entre Douro e Vouga (ISVOUGA)
Czy postrzeganie luksusu za leży od rynku? Wyniki międzynarodowych badań konsumenckich,
Autorzy:
B. Stępień, H. Mruk
Czasopismo:
Marketing i Rynek (rok: 2018, tom: 8, strony: 45727), Wydawca: PWE
Rola schematu analitycznego w tworzeniu tekstu naukowego – przykład badania łańcuchów wartości dóbr luksusowych
Autorzy:
Beata Stępień, Anna Maria Jeszka
Czasopismo:
Studia Oeconomica Posnaniensa (rok: 2016, tom: vol. 4 numer 1, strony: 76–88), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Pomiędzy snobizmem a pogonią za tłumem- anomalie zachowań konsumenckich w sektorze dóbr luksusowych
Czasopismo:
Marketing i Rynek (rok: 2018, tom: 7, strony: 45698), Wydawca: PWE
Zrównoważony rozwój jako nowa kategoria wartości w modzie luksusowej? Wyniki jakościowych badań międzynarodowych sprzedawców
Czasopismo:
Przedsiębiorczość Międzynarodowa (rok: 2019, tom: Vol. 5. No 1, strony: 39-56), Wydawca: Centre for Strategic and International Entrepreneurship, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Are Millennials a Global Cohort? Evidence from the Luxury Goods Sector,
Autorzy:
Stępień, B., Hinner, M., Pinto Lima, A.,
Czasopismo:
Journal of Intercultural Management (rok: 2018, tom: Vol 10, No. 2, strony: 139-158), Wydawca: Społeczna Akademia Nauk, Łódź
Przesłanki rozwoju reshoringu i nearshoringu w Polsce – punkt widzenia przedsiębiorstw i konsumentów branży odzieżowo-obuwniczej
Autorzy:
Beata Stępień, Michał Młody
Czasopismo:
Przedsiębiorczość i Zarządzanie (rok: 2018, tom: XIX, strony: 81-95), Wydawca: Społeczna Akademia Nauk, Łodź
Rola schematu analitycznego w tworzeniu tekstu naukowego – przykład badania łańcuchów wartości dóbr luksusowych
Autorzy:
Beata Stępień, Anna Maria Jeszka
Czasopismo:
Studia Oeconomica Posnaniensa (rok: 2016, tom: vol. 4 numer 1, strony: 76–88), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wpływ rozwoju gospodarczego na konsumpcję dóbr luksusowych
Autorzy:
Henryk Mruk, Beata Stępień
Czasopismo:
Konsumpcja i Rozwój (rok: 2018, tom: 22 (1), strony: 55-65), Wydawca: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur - Państwowy Instytut Badawczy
In Search of Apprehending Customers' Value Perception
Czasopismo:
International Journal of Management and Economics (rok: 2017, tom: Vol. 53/1, strony: 99-117), Wydawca: Wydawnictwo SGH Warszawa
Czy postrzeganie luksusu za leży od rynku? Wyniki międzynarodowych badań konsumenckich,
Autorzy:
B. Stępień, H. Mruk
Czasopismo:
Marketing i Rynek (rok: 2018, tom: 8, strony: 45727), Wydawca: PWE
Snobbish Bandwagoners: Ambiguity of Luxury Goods' Perception
Czasopismo:
Journal of Management and Business Administration. Central Europe (rok: 2018, tom: bd, strony: bd), Wydawca: de Gruyter
Premises of reshoring development in luxury goods sector
Autorzy:
Michał Młody, Beata Stępień
Czasopismo:
International Journal of Management and Economics (rok: 2020, tom: brak, strony: brak), Wydawca: SGH Warszawa
Pomiędzy snobizmem a pogonią za tłumem- anomalie zachowań konsumenckich w sektorze dóbr luksusowych
Czasopismo:
Marketing i Rynek (rok: 2018, tom: 7, strony: 45698), Wydawca: PWE