Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Polski model dyplomacji publicznej

2013/11/B/HS5/03904

Słowa kluczowe:

dyplomacja publiczna Polska pozycjonowanie państwa państwo średnie

Deskryptory:

  • HS5_7: Systemy i ruchy polityczne oraz stosunki międzynarodowe
  • HS5_11: Inne zagadnienia pokrewne

Panel:

HS5 - Normy i władza: prawo, nauki o polityce, polityka regionalna i społeczna

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Wrocławski, Wydział Nauk Społecznych

woj. dolnośląskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

prof. Beata Ociepka 

Liczba wykonawców projektu: 1

Konkurs: OPUS 6 - ogłoszony 2013-09-16

Przyznana kwota: 104 809 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2014-07-18

Zakończenie projektu: 2017-07-17

Planowany czas trwania projektu: 30 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. Laptop. Za kwotę 3 500 PLN

Dane z raportu końcowego

  • Publikacje w czasopismach (4)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (3)
  • Publikacje książkowe (4)
  1. Dyplomacja publiczna Polski: model dla państw średnich?
    Autorzy:
    Beata Ociepka
    Czasopismo:
    Studia Międzynarodowe (rok: 2015, tom: 4, strony: 17), Wydawca: PISM
    Status:
    Opublikowana
  2. Public Diplomacy as Political Communication: Lessons from Case Studies IF: 1,408
    Autorzy:
    Beata Ociepka
    Czasopismo:
    European Journal of Communication (rok: 2018, tom: Vol. 33(3), strony: 290-303), Wydawca: SAGE Publishing
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1177/0267323118763909 - link do publikacji
  3. Komunikowanie globalne - rewizja pojęcia
    Autorzy:
    Beata Ociepka
    Czasopismo:
    Studia Medioznawcze (rok: 2016, tom: 4, strony: 44887), Wydawca: Uniwersytet Warszawski
    Status:
    Opublikowana
  4. International Broadcasting by a Middle Size Country. The Case of Belsat TV from Poland to Belarus
    Autorzy:
    Beata Ociepka
    Czasopismo:
    Global Media & Communication (rok: 2016, tom: Vol.12 no 2, strony: 111-126), Wydawca: SAGE Publishing
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1177/1742766516652163 - link do publikacji
  1. Publiczność, użytkownicy, interesariusze w modelu nowej dyplomacji publicznej w: Publiczność mediów w epoce cyfrowej
    Autorzy:
    Beata Ociepka (w: pod red.: A. Jaskiernia, K. Gajlewicz-Korab)
    Konferencja:
    VI Ogólnopolskie Seminarium Medioznawcze: Publiczność mediów w epoce cyfrowej (rok: 2016, ), Wydawca: Oficyna Wydawnicza Aspra - Jr
    Data:
    konferencja 8.04.2016
    Status:
    Opublikowana
  2. Dyplomacja samorządowa w polskim modelu dyplomacji publicznej. W: Badanie polityki zagranicznej państwa. Wymiar europejski.
    Autorzy:
    Beata Ociepka
    Konferencja:
    IV Kongres PTSM (rok: 2017, ), Wydawca: Rambler dla PTSM
    Data:
    konferencja 9-10.11.2016
    Status:
    Opublikowana
  3. Dyplomacja publiczna - oksymoron? W: Oblicza współczesnej komunikacji. Konteksty-problemy-wyzwania.
    Autorzy:
    Beata Ociepka
    Konferencja:
    Kongres PTKS (rok: 2018, ), Wydawca: PTKS
    Data:
    konferencja 15-17. 09.2016
    Status:
    Opublikowana
  1. A New Brand for Postcommunist Europe
    Autorzy:
    Beata Ociepka red. tomu: C. Viktorin J. Gienow-Hecht et al.
    Książka:
    Nation Branding in Modern History (rok: 2018, tom: Vol. 9, strony: 198-218), Wydawca: Berghahn Books
    Status:
    Opublikowana
  2. Wstęp i Zagraniczna polityka historyczna: Polska między Niemcami a Rosją
    Autorzy:
    Beata Ociepka (autor tekstów powyżej i redaktor tomu).
    Książka:
    Historia w dyplomacji publicznej (rok: 2015, tom: bd, strony: 7-15 i 212-228), Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Scholar
    Status:
    Opublikowana
  3. Monografia: wstęp, 9 rozdziałów i zakończenie autorstwa Ociepki.
    Autorzy:
    Beata Ociepka
    Książka:
    Poland's New Ways of Public Diplomacy (rok: 2017, tom: Vol.5, strony: 242), Wydawca: Peter Lang Edition
    Status:
    Opublikowana
  4. Moda na branding. Marka państwa w teorii i praktyce stosunków międzynarodowych
    Autorzy:
    Beata Ociepka
    Książka:
    W kręgu nauki o stosunkach międzynarodowych (rok: 2015, tom: brak danych, strony: 303-314), Wydawca: Wydawnictwo Rambler
    Status:
    Opublikowana