Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Modele internacjonalizacji przedsiębiorstw e-commerce

2013/11/N/HS4/03237

Słowa kluczowe:

internacjonalizacja przedsiębiorstw przedsiębiorstwa e-commerce czynniki internacjonalizacji modele internacjonalizacji

Deskryptory:

  • HS4_12: Ekonomia międzynarodowa
  • HS4_8: Zarządzanie organizacjami, zarządzanie strategiczne, koncepcje i metody zarządzania

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Zarządzania

woj. śląskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Magdalena Grochal-Brejdak 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 6 - ogłoszony 2013-09-16

Przyznana kwota: 136 247 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2014-07-29

Zakończenie projektu: 2019-07-28

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Dane z raportu końcowego

  • Publikacje w czasopismach (5)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (2)
  1. Internacjonalizacja wewnętrzna i zewnętrzna w rozwoju wiedzy doświadczalnej firm e-commerce
    Autorzy:
    Magdalena Grochal-Brejdak
    Czasopismo:
    Studia Ekonomiczne. Zeszyty Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach (rok: 2018, tom: 372, strony: 235-246), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/bwmeta1.element.cejsh-d5cfdc2b-eab2-4cf8-875d-66fd020f8485/c/18.pdf - link do publikacji
  2. Charakterystyka rynku e-commerce w Polsce w kontekście internacjonalizacji przedsiębiorstw e-commerce
    Autorzy:
    Magdalena Grochal-Brejdak
    Czasopismo:
    Marketing i Rynek (rok: 2016, tom: 8, strony: 19-24), Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.
    Status:
    Opublikowana
  3. The internationalisation process of an e-commerce entrepreneurial firm – the inward-outward connections and the development of experiential knowledge
    Autorzy:
    Magdalena Grochal-Brejdak, Maja Szymura-Tyc
    Czasopismo:
    Entrepreneurial Business and Economics Review (rok: 2018, tom: Vol. 6, No. 4, strony: 103-123), Wydawca: Cracow University of Economics
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.15678/EBER.2018.060406 - link do publikacji
  4. Methodology of Research on Internationalisation Process of E-Commerce Enterprises
    Autorzy:
    Magdalena Grochal-Brejdak
    Czasopismo:
    Management (rok: 2016, tom: 11, strony: 51-66), Wydawca: University of Primorska, Slovenia
    Status:
    Opublikowana
  5. Metodologia badań procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw e-commerce
    Autorzy:
    Magdalena Grochal-Brejdak
    Czasopismo:
    Studia Ekonomiczne. Zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach (rok: 2016, tom: 271, strony: 210-221), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
    Status:
    Opublikowana
  1. Internationalisation, de-internationalisation and re-internationalisation of e-commerce enterprises and the market mobility barriers
    Autorzy:
    Magdalena Grochal-Brejdak
    Konferencja:
    Global Business Conference 2014: Questioning the Widely-held Dogmas (rok: 2014, ), Wydawca: Innovation Institute
    Data:
    konferencja 01-04.10.2014
    Status:
    Opublikowana
  2. How a global vision and innovative product lead to internationalization of an IT/e-commerce hybrid
    Autorzy:
    Magdalena Grochal-Brejdak
    Konferencja:
    9th Annual Conference of the EuroMed Academy of Business: Innovation, Entrepreneurship and Digital Ecosystems (rok: 2016, ), Wydawca: EuroMed Press
    Data:
    konferencja 14-16.09.2016
    Status:
    Opublikowana