Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Ekonomiczny i społeczny wymiar marki w sektorze mody.

2013/11/B/HS4/00427

Słowa kluczowe:

marka badania mody branża odzieżowa fast fashion etyka w modzie

Deskryptory:

  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Towaroznawstwa

woj. wielkopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Jacek Kall 

Liczba wykonawców projektu: 4

Konkurs: OPUS 6 - ogłoszony 2013-09-16

Przyznana kwota: 376 350 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2014-08-01

Zakończenie projektu: 2018-04-19

Planowany czas trwania projektu: 44 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (6)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (1)
  • Publikacje książkowe (3)
  1. Marka modowa jako element personal branding i podstawa formowania wizerunku
    Autorzy:
    Perchla-Włosik A., Mróz-Gorgoń B.
    Czasopismo:
    Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2015, tom: 414, strony: 220-233), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana
  2. Moda i zmęczenie
    Autorzy:
    Alicja Raciniewska
    Czasopismo:
    Kultura współczesna (rok: 2016, tom: 3, strony: 95-108), Wydawca: Narodowe Centrum Kultury
    Status:
    Opublikowana
  3. Zakupy odzieżowe - kupowanie ubrań czy wizerunku ?
    Autorzy:
    Katarzyna Sempruch-Krzemińska, Jacek Kall, Aleksandra Perchla-Włosik, Alicja Raciniewska
    Czasopismo:
    Marketing i Rynek (rok: 2016, tom: 6, strony: 21-30), Wydawca: PWE Warszawa
    Status:
    Opublikowana
  4. 1.Is Ethical Fashion the Only Socially Approved Fashion? A vision of anti-consumerist future in the behaviour of fashion consumers
    Autorzy:
    A. Perchla-Włosik, A. Raciniewska
    Czasopismo:
    Prace Naukowe Konsument w zmieniającym się otoczeniu społecznym, red. W. Patrzałek (rok: 2017, tom: nr. 501, strony: 63-76), Wydawca: Instytut Socjologii Uniwersytetu Wrocławskiego
    Status:
    Opublikowana
  5. Propozycja modelu marki modowej
    Autorzy:
    Jacek Kall, Katarzyna Sempruch-Krzemińska
    Czasopismo:
    Przedsiębiorczość i Zarządzanie (rok: 2018, tom: 3, strony: 95-107), Wydawca: Społeczna Akademia Nauk
    Status:
    Opublikowana
  6. Elements and metrics of the fashion brand along customer journey
    Autorzy:
    Jacek Kall
    Czasopismo:
    Fashion Pratice , Wydawca: Taylor&Francis
    Status:
    Złożona
  1. Zmiany w zachowaniach nabywców na rynku mody
    Autorzy:
    K.Sempruch-Krzemińska, J. Kall, A. Perchla-Włosik, A. Raciniewska
    Konferencja:
    Konsumenci i organizacje wobec wyzwań przyszłości (rok: 2016, ), Wydawca: Studia i Prace WNEiZ
    Data:
    konferencja 9-10 maj
    Status:
    Opublikowana
  1. cała książka
    Autorzy:
    J. Kall, A. Raciniewska, A. Perchla-Włosik, K.Sempruch-Krzemińska
    Książka:
    Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę? (rok: 2018, tom: 1, strony: 222), Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
    Status:
    Opublikowana
  2. Polish 'Black Protests': Political Dress and Politics Of Fashion
    Autorzy:
    Alicja Raciniewska
    Książka:
    Dangerous Bodies: new global perspectives on fashion and transgression (rok: 2023, tom: 1, strony: 117-146), Wydawca: Palgrave Mcmillan Cham
    Status:
    Opublikowana
  3. cała książka
    Autorzy:
    A. Perchla-Włosik
    Książka:
    Moda a społeczeństwo konsumpcyjne. Społeczne znaczenie mody w kreowaniu tożsamości i zachowań konsumenckich (rok: 2019, tom: 1, strony: 192), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
    Status:
    Opublikowana