Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Komunikacja sieciowa i wpływ nowych mediów. W poszukiwaniu nowej teorii mediów.

2012/05/B/HS6/03802

Słowa kluczowe:

nowe media internet agenda setting liderzy opinii wpływ mediów sieci społeczne blogi serwisy społecznościowe

Deskryptory:

  • HS6_16: Socjologia kultury i komunikacji społecznej (w tym: medioznawstwo, dziennikarstwo, komunikacja internetowa)

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Warszawski, Interdyscyplinarne Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Dominik Batorski 

Liczba wykonawców projektu: 4

Konkurs: OPUS 3 - ogłoszony 2012-03-15

Przyznana kwota: 165 880 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2013-01-01

Zakończenie projektu: 2015-07-29

Planowany czas trwania projektu: 30 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (5)
  1. Three dimensions of the public sphere on Facebook
    Autorzy:
    Dominik Batorski, Ilona Grzywińska
    Czasopismo:
    Information, Communication & Society (rok: 2017, tom: 0,877083333333333, strony: 356-374), Wydawca: Taylor & Francis (Routledge)
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1080/1369118X.2017.1281329 - link do publikacji
  2. Filtrowanie społecznościowe w internecie - nowy sposób docierania do treści u jego konsekwencje
    Autorzy:
    Dominik Batorski
    Czasopismo:
    Studia Medioznawcze (rok: 2015, tom: 3(62), strony: 43-56), Wydawca: Instytut Dziennikarstwa UW
    Status:
    Opublikowana
  3. How the emergence of social networking sites challenges agenda-setting theory
    Autorzy:
    Ilona Grzywińska, Dominik Batorski
    Czasopismo:
    Konteksty Społeczne (rok: 2016, tom: Vol. 4 No. 1(7), strony: 19-32), Wydawca: Instytut Socjologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
    Status:
    Opublikowana
  4. Liderzy opinii: wpływ dziedzinowy i generalny
    Autorzy:
    Krzysztof Sobieszek
    Czasopismo:
    Marketing i rynek (rok: 2015, tom: 8, strony: 15-24), Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
    Status:
    Opublikowana
  5. Metody badania i identyfikacji liderów opinii
    Autorzy:
    Krzysztof Sobieszek
    Czasopismo:
    Marketing i rynek (rok: 2015, tom: 9, strony: 45615), Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
    Status:
    Opublikowana