Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Miasta znaczeń: wizerunki polskich miast oraz społeczna recepcja ich promocji a przekształcenia wątków tradycji i treści kultury

2012/05/N/HS6/03962

Słowa kluczowe:

marketing miasta wizerunek tożsamość społeczna tożsamość kulturowa tradycja stereotypy znaczenie

Deskryptory:

  • HS6_16: Socjologia kultury i komunikacji społecznej (w tym: medioznawstwo, dziennikarstwo, komunikacja internetowa)

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wydział Nauk Społecznych

woj. śląskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Aleksandra Wycisk 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 3 - ogłoszony 2012-03-15

Przyznana kwota: 49 450 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2013-03-07

Zakończenie projektu: 2014-09-06

Planowany czas trwania projektu: 18 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (1)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Schemes of (re)interpreting the cultural themes in the process of building the city image
    Autorzy:
    Aleksandra Wycisk
    Czasopismo:
    Polish Sociological Review (rok: 2014, tom: 4 (188), strony: 525-540), Wydawca: Polskie Towarzystwo Socjologiczne [Polish Sociological Association]
    Status:
    Opublikowana
  1. Controversies over Polish city marketing strategies
    Autorzy:
    Aleksandra Wycisk
    Książka:
    Found in Multiculturalism. Acceptance or Challenge? (rok: 2014, tom: 1, strony: 239-258), Wydawca: Peter Lang
    Status:
    Opublikowana