Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Mediatory reakcji uległości w odpowiedzi na technikę wpływu społecznego "stopa-w-twarz" - badania z wykorzystaniem pomiarów psychofizjologicznych realizowanych w środowiskach wirtualnych

2012/05/B/HS6/03630

Słowa kluczowe:

uległość przymus procesy społeczne prośby techniki wpływu społecznego stopa-w-drziach drzwiami-w-twarz stopa-w-twarz

Deskryptory:

  • HS6_2: Psychologia społeczna, polityczna, środowiskowa i międzykulturowa

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Grzegorz Konrad Pochwatko 

Liczba wykonawców projektu: 6

Konkurs: OPUS 3 - ogłoszony 2012-03-15

Przyznana kwota: 456 092 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2013-01-01

Zakończenie projektu: 2016-06-30

Planowany czas trwania projektu: 41 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (1)
  • Publikacje książkowe (3)
  1. Transdisciplinary approach to virtual narratives - towards reliable measurement methods
    Autorzy:
    Grzegorz Pochwatko, Daniel Cnotkowski, Paweł Kobyliński, Paulina Borkiewicz, Michał Pabiś-Orzeszyna, Mariusz Wierzbowski, Laura Osęka
    Konferencja:
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  1. Wpływ społeczny w realnej i wirtualnej rzeczywistości - Uległość w relacji z awatarami, agentami i robotami
    Autorzy:
    Grzegorz Pochwatko, Laura Osęka, Justyna Świdrak
    Książka:
    Nowoczesne technologie XXI w. - przegląd, trendy i badania (rok: 2019, tom: I, strony: 274-286), Wydawca: Tygiel
    Status:
    Opublikowana
  2. Sometimes it's just a game: the pros and cons of using virtual environments in social influence research
    Autorzy:
    Grzegorz Pochwatko, Justyna Świdrak, Dariusz Doliński
    Książka:
    Digital Interaction and Machine Intelligence (rok: 2022, tom: 440, strony: 189-197), Wydawca: Springer, Cham
    Status:
    Opublikowana
  3. Sometimes it's just a game: the pros and cons of using virtual environments in social influence research
    Autorzy:
    Grzegorz Pochwatko, Justyna Świdrak, Dariusz Doliński
    Książka:
    Digital Interaction and Machine Intelligence (rok: 2022, tom: 440, strony: 189-197), Wydawca: Springer, Cham
    Status:
    Opublikowana