Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Postrzegana zdolność w zakresie realizacji celów epistemicznych jako element procesu epistemicznego.

2011/03/N/HS6/00997

Słowa kluczowe:

potrzeba poznawczego domknięcia postrzegana zdolność w zakresie realizacji celów epistemicznych teoria naiwnego poznania samo-skuteczność

Deskryptory:

  • HS6_2: Psychologia społeczna, polityczna, środowiskowa i międzykulturowa
  • HS6_1: Psychologia ogólna (w tym: procesów poznawczych, emocji, motywacji, osobowości, różnic indywidualnych), psychologia eksperymentalna, psycholingwistyka

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Jagielloński, Wydział Filozoficzny

woj. małopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Paweł Strojny 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 2 - ogłoszony 2011-09-15

Przyznana kwota: 52 130 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2012-11-02

Zakończenie projektu: 2015-11-01

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. System operacyjny "Windows 7" z pakietem biurowym kompatybilne z posiadaną przez Instytut aparaturą i oprogramowaniem..

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (2)
  1. Search for Expectancy-inconsistent Information Reduces Uncertainty Better: The Role of Cognitive Capacity
    Autorzy:
    Paweł Strojny, Małgorzata Kossowska, Agnieszka Strojny
    Czasopismo:
    Frontiers in Psychology (rok: 2016, tom: 7, strony: nie dotyczy), Wydawca: Frontiers Media
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3389/fpsyg.2016.00395 - link do publikacji
  2. When the need for closure promotes complex cognition/Kiedy potrzeba domknięcia sprzyja złożonemu poznaniu
    Autorzy:
    Paweł Strojny, Małgorzata Kossowska, Agnieszka Strojny
    Czasopismo:
    Roczniki Psychologiczne (rok: 2016, tom: 1, strony: 27-42), Wydawca: Towarzystwo Naukowe KUL
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.18290/rpsych.2016.19.1-1pl - link do publikacji