Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Etnocentryzm konsumencki na polskim rynku usług

2011/03/N/HS4/00611

Słowa kluczowe:

etnocentryzm konsument rynek usług efekt kraju pochodzenia

Deskryptory:

  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Zarządzania

woj. śląskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Agnieszka Hat 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 2 - ogłoszony 2011-09-15

Przyznana kwota: 63 750 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2012-09-19

Zakończenie projektu: 2015-06-18

Planowany czas trwania projektu: 33 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (6)
  • Publikacje książkowe (2)
  1. Wybrane zachowania konsumentów na europejskim rynku usług medycznych
    Autorzy:
    Agnieszka Lebiejko, Jagoda Gola
    Konferencja:
    Usługi profesjonalne w globalnej gospodarce (rok: 2014, ), Wydawca: Wydawnictwo Placet
    Data:
    konferencja 10,2013
    Status:
    Opublikowana
  2. Consumer Ethnocentrism in the Services Market - Taking Up a Research Challenge
    Autorzy:
    Agnieszka Hat
    Konferencja:
    QUAERE 2014 Interdisciplinary Scientific Conference for PhD students and assistants (rok: 2014, ), Wydawca: MAGNANIMITAS
    Data:
    konferencja 26-30.04.2014
    Status:
    Opublikowana
  3. 15th EBES CONFERENCE PROCEEDINGS
    Autorzy:
    Agnieszka Hat
    Konferencja:
    15th EBES (Eurasia Business and Economics Society) Conference - Lisbon (rok: 2015, ), Wydawca: EBES
    Data:
    konferencja 8-10.01.2015
    Status:
    Opublikowana
  4. Enhancing the Quality of Consumer Ethnocentrism Research by Means of Systematic Review
    Autorzy:
    Agnieszka Hat
    Konferencja:
    Global Business Research Symposium - Toward New Paradigm in the Time of Crisis (rok: 2015, ), Wydawca: UE Katowice
    Data:
    konferencja 28-30.05.2014
    Status:
    Opublikowana
  5. Consumer Attitudes towards Domestic and Foreign Service Companies: The Identification of Typological Groups in Polish Insurance Market
    Autorzy:
    Agnieszka Hat
    Konferencja:
    3rd International Conference on Social Science and Management (ICSSAM) in Kyoto, Japan (rok: 2015, ), Wydawca: ICSSAM
    Data:
    konferencja 7-9.05.2015
    Status:
    Opublikowana
  6. Country-of-Origin in Consumer Preference for a Service Provider – A Case of Polish Service Markets
    Autorzy:
    Agnieszka Hat
    Konferencja:
    17th International Conference MEKON 2015 (rok: 2015, ), Wydawca: Faculty of Economics, VŠB-TUO
    Data:
    konferencja 4-5.02.2015
    Status:
    Opublikowana
  1. New Trends in Consumer Behavior in the European Healthcare Market
    Autorzy:
    Agnieszka Hat
    Książka:
    Healthcare - Market Dynamics, Policies and Strategies in Europe (rok: 2015, tom: bd., strony: 83-100), Wydawca: De Gruyter Oldenbourg
    Status:
    Opublikowana
  2. -
    Autorzy:
    Agnieszka Hat, Sławomir Smyczek
    Książka:
    Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych (rok: 2016, tom: -, strony: 1-252), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
    Status:
    Opublikowana