Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Determinanty aktywności marketingowej polskich miast

2011/03/N/HS4/01581

Słowa kluczowe:

marketing terytorialny marketing miasta aktywność marketingowa zarządzanie miastem

Deskryptory:

  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing
  • HS4_14: Gospodarka przestrzenna

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wydział Zarządzania

woj. małopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Sebastian Brańka 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: PRELUDIUM 2 - ogłoszony 2011-09-15

Przyznana kwota: 34 360 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2012-08-07

Zakończenie projektu: 2014-01-06

Planowany czas trwania projektu: 17 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. Komputer przenośny typu PC Samsung Series 5 Model NP550P5C. Za kwotę 3 634 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (2)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (1)
  • Publikacje książkowe (3)
  1. Możliwości identyfikacji i pomiaru aktywności marketingowej polskich miast
    Autorzy:
    Sebastian Brańka
    Czasopismo:
    Zeszyty Naukowe - Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia (rok: 2013, tom: ZN786 FRFU64 T2, strony: 23-30), Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
    Status:
    Opublikowana
  2. Why do the university graduates settle down in the university town? Potential implications for city marketing -the case of Cracow
    Autorzy:
    Sebastian Brańka
    Czasopismo:
    Zeszyty Naukowe Polityki Europejskie, Finanse i Marketing (rok: 2013, tom: nr 10/59/2013, strony: 87-97), Wydawca: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
    Status:
    Opublikowana
  1. The Role of University Students for the Local Economy on the Example of Cracow
    Autorzy:
    Sebastian Brańka, Karolina Orzeł
    Konferencja:
    "International Symposium On Changes And New Trends In Education" (rok: 2014, ), Wydawca: Necmettin Erbakan University in Konya
    Data:
    konferencja 22 do 24.11.2013
    Status:
    Opublikowana
  1. Cenowe uwarunkowania aktywności marketingowej polskich miast
    Autorzy:
    Sebastian Brańka
    Książka:
    Współczesne trendy w zarządzaniu i marketingu organizacji (rok: 2013, tom: -, strony: 189-199), Wydawca: Państwowa Wyższa szkoła Techniczno-Ekonomiczna w Jarosławiu
    Status:
    Opublikowana
  2. Cracow's Image among Tourists Visiting the City – Implications for the City's Marketing Activities
    Autorzy:
    Sebastian Brańka
    Książka:
    Knowledge – Economy – Society. Global and Regional Challenges of the 21st Century Economy (rok: 2013, tom: -, strony: 405-418), Wydawca: Foundation of the Cracow University of Economics
    Status:
    Opublikowana
  3. Marketing tools in place management. Idea and application
    Autorzy:
    Sebastian Brańka
    Książka:
    Knowledge Economy Society. Contemporary organizations in the process of institutional transformations (rok: 2014, tom: -, strony: 139-146), Wydawca: Foundation of the Cracow University of Economics
    Status:
    Opublikowana