Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Tendencyjność w ocenie eksperta - wpływ rekomendacji lekarza na ocenę jego autorytetu epistemicznego

2011/03/B/HS6/02011

Słowa kluczowe:

autorytet epistemiczny rekomendacja relacja lekarz-pacjent

Deskryptory:

  • HS6_2: Psychologia społeczna, polityczna, środowiskowa i międzykulturowa
  • HS6_1: Psychologia ogólna (w tym: procesów poznawczych, emocji, motywacji, osobowości, różnic indywidualnych), psychologia eksperymentalna, psycholingwistyka
  • HS6_3: Psychologia kliniczna, zdrowia, penitencjarna, rehabilitacji, neuropsychologia kliniczna

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Wydział Pedagogiki i Psychologii

woj. lubelskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Renata Maksymiuk 

Liczba wykonawców projektu: 7

Konkurs: OPUS 2 - ogłoszony 2011-09-15

Przyznana kwota: 68 960 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2012-07-01

Zakończenie projektu: 2015-09-26

Planowany czas trwania projektu: 38 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. Laptop. Za kwotę 5 000 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (2)
  1. The Effect of Physicians' Treatment Recommendations on Their Epistemic Authority: The Medical Expertise Bias
    Autorzy:
    K. Stasiuk, Y. Bar-Tal, R. A. Maksymiuk
    Czasopismo:
    Journal of Health Communication: International Perspectives (rok: 2016, tom: 21 (1), strony: 92-99), Wydawca: Taylor & Francis
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1080/10810730.2015.1049308 - link do publikacji
  2. The effect of self epistemic authority on compliance with expert recommendations
    Autorzy:
    K. Stasiuk, Y. Bar-Tal, R. A. Maksymiuk
    Czasopismo:
    Polish Psychological Bulletin (rok: 2016, tom: 47 (2), strony: 174-178), Wydawca: Committee for Psychological Science PAS
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1515/ppb-2016-0020 - link do publikacji