Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wartości i preferencje polskich gospodarstw domowych na rynku zintegrowanym. Pomiar, analiza i ewaluacja

2011/01/B/HS4/04812

Słowa kluczowe:

Pomiar preferencji gospodarstw domowych alokacja zasobów konsumpcja inwestowanie i oszczędzanie wielopoziomowe modelowanie strukturalno-sieciowe

Deskryptory:

  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wydział Zarządzania, Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych

woj. małopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Adam Sagan 

Liczba wykonawców projektu: 10

Konkurs: OPUS 1 - ogłoszony 2011-03-15

Przyznana kwota: 282 625 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2011-12-06

Zakończenie projektu: 2014-06-05

Planowany czas trwania projektu: 24 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Dane z raportu końcowego

  • Publikacje w czasopismach (11)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (2)
  • Publikacje książkowe (3)
  1. Altruistyczny i rywalizacyjny styl podejmowania decyzji członków gospodarstw domowych a ich role w procesie zakupowym
    Autorzy:
    Adam Sagan, Dariusz Fatuła
    Czasopismo:
    Zeszyty naukowe (rok: 2015, tom: bd., strony: 381-388), Wydawca: Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana
  2. Paradygmaty marketingu a modelowanie zmiennych ukrytych - porównanie modeli pomiarowych skali WSAW
    Autorzy:
    Adam Sagan
    Czasopismo:
    Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (rok: 2013, tom: bd, strony: 17-27), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
    Status:
    Opublikowana
  3. Rzetelność i funkcjonowanie pozycji skali a ukryta niejednorodność populacji
    Autorzy:
    Adam Sagan
    Czasopismo:
    Studia Ekonomiczne - Zeszyty Naukowe (rok: 2014, tom: bd., strony: bd.), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
    Status:
    Opublikowana
  4. Zaufanie a style podejmowania decyzji wśród członków gospodarstw domowych
    Autorzy:
    Adam Sagan, Grażyna Plichta
    Czasopismo:
    Marketing i Rynek (rok: 2014, tom: bd., strony: bd.), Wydawca: PTE
    Status:
    Opublikowana
  5. Interpretacyjne konsekwencje oceny stabilności opinii respondentów w badaniach konsumpcji, oszczędzania i inwestowania
    Autorzy:
    Jadwiga Stobiecka
    Czasopismo:
    Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2014, tom: 336, strony: bd.), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana
  6. Zaufanie a cechy społeczno-demograficzne konsumentów
    Autorzy:
    Adam Sagan, Grażyna Plichta
    Czasopismo:
    Handel wewnętrzny (rok: 2014, tom: bd., strony: bd.), Wydawca: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
    Status:
    Opublikowana
  7. Analiza rzetelności skal w wielopoziomowych modelach pomiaru
    Autorzy:
    Adam Sagan
    Czasopismo:
    Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2013, tom: bd, strony: bd), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana
  8. Role zakupowe a cele alokacji i dochodów w rodzinie
    Autorzy:
    Adam Sagan
    Czasopismo:
    Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego (rok: 2014, tom: bd., strony: bd.), Wydawca: Uniwersytet Szczeciński
    Status:
    Opublikowana
  9. System wartości jako czynnik wpływu kulturowego krajów europejskich i alokacji zasobów gospodarstw domowych
    Autorzy:
    Adam Sagan, Emilia Smolak-Lozano
    Czasopismo:
    Handel wewnętrzny (rok: 2014, tom: bd., strony: bd.), Wydawca: Instystut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
    Status:
    Opublikowana
  10. Konsumpcja, oszczędzanie i inwestowanie na poziomie indywidualnym - ujęcie regionalne
    Autorzy:
    Jadwiga Stobiecka
    Czasopismo:
    Handel Wewnętrzny (rok: 2015, tom: bd., strony: 187-199), Wydawca: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
    Status:
    Opublikowana
  11. Modele hybrydowe CART-logit w analizie procesu podejmowania decyzji w gospodarstwie domowym
    Autorzy:
    Adam Sagan, Mariusz Łapczyński
    Czasopismo:
    Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2014, tom: bd, strony: 60-69), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana
  1. Marketing Paradigms and the Measurement of the Latent Variables
    Autorzy:
    Adam Sagan
    Konferencja:
    4th EMAC CEE Regional Conference "Marketing Theory Challenges in Emerging Societies" (rok: 2013, ), Wydawca: St. Petersburg University
    Data:
    konferencja 25 - 27.09.2013
    Status:
    Opublikowana
  2. System Approach to Art Value in the Auction Market
    Autorzy:
    Joanna Białynicka - Birula
    Konferencja:
    4th European Conference of Systems (ECS'13) (rok: 2013, ), Wydawca: WSEAS
    Data:
    konferencja 29 - 31.10.2013
    Status:
    Opublikowana
  1. Preferences Interdependence among Family Members - Case III/APIM Approach
    Autorzy:
    Adam Sagan
    Książka:
    Data Analysis Learning by Latent Structures and Knowledge Discovery (rok: 2013, tom: 1, strony: 44936), Wydawca: Springer
    Status:
    Opublikowana
  2. Analysis the compositional data in marketing research
    Autorzy:
    Adam Sagan
    Książka:
    Paradigm shifts and interactions (rok: 2014, tom: 1, strony: 44933), Wydawca: Uniwersitat De Valencia
    Status:
    Opublikowana
  3. Values and Preferences in Income Allocation of Polish Households
    Autorzy:
    Adam Sagan (red.)
    Książka:
    Values and Preferences in Income Allocation of Polish Households (rok: 2014, tom: bd, strony: 198), Wydawca: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
    Status:
    Opublikowana