Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 7 projektów spełniających kryteria wyszukiwania:

  1. Tworzenie i przechwytywanie wartości w polskich przedsiębiorstwach z branży meblarskiej. Badanie ilościowo-jakościowe....

    Konkurs: SONATA 8 , panel: HS4

    Kierownik: dr Paulina Bednarz-Łuczewska

    Akademia Leona Koźmińskiego

  2. Relacje między producentami a detalistami a tworzenie przewag konkurencyjnych

    Konkurs: OPUS 6 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Marzanna Witek-Hajduk

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

  3. WPŁYW "COBRA" NA WARTOŚĆ MARKI TWORZONEJ PRZEZ KONSUMENTÓW

    Konkurs: PRELUDIUM 4 , panel: HS4

    Kierownik: Bruno Schivinski

    Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii

  4. Teoria legislacyjnego placebo

    Konkurs: OPUS 21 , panel: HS5

    Kierownik: dr hab. Mateusz Stępień

    Uniwersytet Jagielloński, Wydział Prawa i Administracji

  5. Wprowadzanie marek do wirtualnych światów gier komputerowych jako forma angażowania klienta

    Konkurs: PRELUDIUM 17 , panel: HS4

    Kierownik: Magdalena Hofman-Kohlmeyer

    Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

  6. Kompetencje relacyjne w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa. Rola przywództwa i komunikacji w relacjach z otoczeniem

    Konkurs: OPUS 13 , panel: HS4

    Kierownik: prof. Robert Karaszewski

    Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy, Wydział Zarządzania

  7. Tworzenie, zatrzymywanie i przechwytywanie wartości w organizacjach przedsiębiorczych

    Konkurs: OPUS 9 , panel: HS4

    Kierownik: prof. Wojciech Dyduch

    Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Kolegium Zarządzania