Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 10 projektów spełniających kryteria wyszukiwania:

  1. Spuścizna i pamięć. Strategie przekazu i utrwalania kultury w I połowie XIX w. na przykładzie archiwum Rosy Marii i Davi...

    Konkurs: OPUS 8 , panel: HS2

    Kierownik: dr Paweł Zarychta

    Uniwersytet Jagielloński, Wydział Filologiczny

  2. Alians jako strategia rozwoju polskich przedsiębiorstw w sektorach technologio i wiedzo- intensywnych: współpraca interk...

    Konkurs: PRELUDIUM 1 , panel: HS4

    Kierownik: dr Monika Golonka

    Akademia Leona Koźmińskiego

  3. Prognozy probabilistyczne jako dane wejściowe do modeli uczenia statystycznego: Prognozowanie cen i wspomaganie decyzji ...

    Konkurs: PRELUDIUM 22 , panel: HS4

    Kierownik: Bartosz Uniejewski

    Politechnika Wrocławska

  4. Optymalne strategie reklamowe w modelach renomy przedsiębiorstwa z uwzględnieniem segmentacji rynku

    Konkurs: SONATA 2 , panel: HS4

    Kierownik: dr Dominika Bogusz

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny

  5. Prognozowanie probabilistyczne jako narzędzie optymalizacji decyzji uczestników rynku energii elektrycznej

    Konkurs: SONATA 15 , panel: HS4

    Kierownik: dr Joanna Janczura

    Politechnika Wrocławska

  6. Wpływ rozwoju FinTech oraz regulacji prawnych na innowacje na rynku usług płatniczych w Unii Europejskiej: strategie sek...

    Konkurs: SONATA BIS 7 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Michał Polasik

    Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania

  7. Strategie marek międzynarodowych stosowane przez przedsiębiorstwa z rynków wschodzących ze względu na efekt kraju pochod...

    Konkurs: OPUS 13 , panel: HS4

    Kierownik: prof. Marzanna Witek-Hajduk

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Kolegium Gospodarki Światowej

  8. Strategie i narzędzia budowania pozafinansowej wartości biznesu w mediach społecznościowych - badania eksperymentalne na...

    Konkurs: OPUS 11 , panel: HS4

    Kierownik: dr Małgorzata Karpińska-Krakowiak

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

  9. Możliwości pomiaru skuteczności strategii marek polskich miast (na przykładzie polskich miast powiatowych) - ujęcie teor...

    Konkurs: OPUS 10 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Magdalena Florek

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

  10. Determinanty i metodyka doboru marek partnerskich w projektach co-brandingowych

    Konkurs: SONATA 1 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Magdalena Grębosz

    Politechnika Łódzka, Wydział Organizacji i Zarządzania