Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 16 projektów spełniających kryteria wyszukiwania:

  1. Wrażliwość cenowa konsumentów w warunkach zmian technologicznych w handlu

    Konkurs: OPUS 25 , panel: HS4

    Kierownik: prof. Grzegorz Mazurek

    Akademia Leona Koźmińskiego

  2. Empatia w grach strategicznych

    Konkurs: OPUS 17 , panel: HS4

    Kierownik: dr Marek Weretka

    Fundacja Adeptów i Miłośników Ekonomii (FAME)

  3. Wpływ rozwoju FinTech oraz regulacji prawnych na innowacje na rynku usług płatniczych w Unii Europejskiej: strategie sek...

    Konkurs: SONATA BIS 7 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Michał Polasik

    Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania

  4. Indywidualne i sytuacyjne determinanty ryzyka menedżerskiego w nadzorze korporacyjnym spółek publicznych w Polsce

    Konkurs: PRELUDIUM 13 , panel: HS4

    Kierownik: Amadeusz Miązek

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

  5. Strategie marek międzynarodowych stosowane przez przedsiębiorstwa z rynków wschodzących ze względu na efekt kraju pochod...

    Konkurs: OPUS 13 , panel: HS4

    Kierownik: prof. Marzanna Witek-Hajduk

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Kolegium Gospodarki Światowej

  6. Zespołowe podejmowanie decyzji strategicznych. Uwarunkowania poznawcze, emocjonalne i relacyjne członków zespołów podejm...

    Konkurs: OPUS 12 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Aldona Glińska-Neweś

    Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania

  7. Strategie i narzędzia budowania pozafinansowej wartości biznesu w mediach społecznościowych - badania eksperymentalne na...

    Konkurs: OPUS 11 , panel: HS4

    Kierownik: dr Małgorzata Karpińska-Krakowiak

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

  8. Dojrzałość przedsiębiorstwa w zakresie zarządzania relacjami a przewaga konkurencyjna

    Konkurs: SONATA 10 , panel: HS4

    Kierownik: dr Bartosz Deszczyński

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Gospodarki Międzynarodowej

  9. Możliwości pomiaru skuteczności strategii marek polskich miast (na przykładzie polskich miast powiatowych) - ujęcie teor...

    Konkurs: OPUS 10 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Magdalena Florek

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

  10. Konkurencyjność celów komercyjnych i dobroczynnych w zarządzaniu przedsiębiorstwami

    Konkurs: PRELUDIUM 6 , panel: HS4

    Kierownik: Mateusz Rak

    Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, Wydział Finansów i Zarządzania

  11. Ekonomiczne konsekwencje kształtowania się opinii i podejmowania decyzji przez konsumentów: Modelowanie agentowe dyfuzji...

    Konkurs: OPUS 6 , panel: HS4

    Kierownik: prof. Rafał Weron

    Politechnika Wrocławska, Wydział Informatyki i Zarządzania

  12. Model spójności postaw i celów menedżerskich ze strategiami przedsiębiorstw. Strategie behawioralne

    Konkurs: SONATA 3 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Katarzyna Piórkowska

    Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wydział Zarządzania, Informatyki i Finansów

  13. Strategia adaptacji Społecznej Odpowiedzialności Biznesu w okresie społeczno-gospodarczej destabilizacji.

    Konkurs: OPUS 2 , panel: HS4

    Kierownik: prof. Janusz Teczke

    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wydział Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych

  14. Optymalne strategie reklamowe w modelach renomy przedsiębiorstwa z uwzględnieniem segmentacji rynku

    Konkurs: SONATA 2 , panel: HS4

    Kierownik: dr Dominika Bogusz

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny

  15. Zastosowanie teorii gier we wspomaganiu logistycznych decyzji strategicznych w łańcuchach dostaw

    Konkurs: PRELUDIUM 1 , panel: HS4

    Kierownik: Andrzej Rzeczycki

    Uniwersytet Szczeciński, Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług

  16. Determinanty i metodyka doboru marek partnerskich w projektach co-brandingowych

    Konkurs: SONATA 1 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Magdalena Grębosz

    Politechnika Łódzka, Wydział Organizacji i Zarządzania