Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 5 projektów spełniających kryteria wyszukiwania:

  1. Kształtowanie kapitału marki w mediach społecznościowych - badania eksperymentalne w oparciu o rzeczywiste marki z różny...

    Konkurs: OPUS 8 , panel: HS4

    Kierownik: dr Małgorzata Karpińska-Krakowiak

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

  2. Media społecznościowe czynnikiem mobilizacji zasobów relacyjnych wzmacniających mechanizmy partycypacji i dzielenia się...

    Konkurs: FUGA 3 , panel: HS6

    Kierownik: dr Kamil Filipek

    Uniwersytet Warszawski, Interdyscyplinarne Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego

  3. Komunikacja sieciowa i wpływ nowych mediów. W poszukiwaniu nowej teorii mediów.

    Konkurs: OPUS 3 , panel: HS6

    Kierownik: dr Dominik Batorski

    Uniwersytet Warszawski, Interdyscyplinarne Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego

  4. Ocena potencjału edukacyjnego mediów społecznościowych w zakresie edukacji zdrowotnej – badanie oparte na teorii społecz...

    Konkurs: PRELUDIUM 20 , panel: HS6

    Kierownik: Łucja Zielińska-Tomczak

    Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu

  5. #Cyber_odporność. W jaki sposób internetowe sieci społecznościowe mogą zbudować odporność na dezinformację?

    Konkurs: IDEALAB , panel: HS6

    Kierownik: dr Jan Piasecki

    Uniwersytet Jagielloński, Collegium Medicum