Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 8 projektów spełniających kryteria wyszukiwania:

  1. Muzyka w Polsce okupowanej 1939-1945

    Konkurs: SONATA 5 , panel: HS2

    Kierownik: dr Katarzyna Naliwajek-Mazurek

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Historyczny

  2. Interdyscyplinarne opracowanie naukowe zespołu 192 średniowiecznych paramentów liturgicznych z kościoła NMP w Gdańsku, p...

    Konkurs: OPUS 5 , panel: HS2

    Kierownik: prof. Helena Hryszko

    Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie, Wydział Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki

  3. Czy to aerofony? Interdyscyplinarne badania kościanych rurek datowanych na eneolit i epokę brązu, z terenów środkowej Eu...

    Konkurs: PRELUDIUM 22 , panel: HS3

    Kierownik: Dominika Tokarz

    Uniwersytet Wrocławski, Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych

  4. Egipskie mumie zwierzęce w Polsce. Badania nieinwazyjne i historyczne jako część Polish Animal Mummy Project

    Konkurs: PRELUDIUM 18 , panel: HS3

    Kierownik: Kamila Braulińska

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Historyczny

  5. Muzyka w państwie zakonu krzyżackiego w Prusach: źródła, repertuar, konteksty

    Konkurs: OPUS 16 , panel: HS2

    Kierownik: dr hab. Paweł Gancarczyk

    Instytut Sztuki Polskiej Akademii Nauk

  6. Staroegipska ikonografia religijna z 21 i wczesnej 22 Dynastii (XI-X w. p.n.e.) na podstawie unikalnego zespołu sarkofag...

    Konkurs: OPUS 14 , panel: HS3

    Kierownik: prof. Andrzej Niwiński

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Archeologii

  7. Pasticcio. Sposoby przygotowania atrakcyjnych oper.

    Konkurs: BEETHOVEN 2 , panel: HS2

    Kierownik: dr Aneta Markuszewska

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk o Kulturze i Sztuce

  8. Dźwiękowe wspomnienia: przeszłość muzyczna w późnośredniowiecznej i wczesnonowożytnej Europie

    Konkurs: HERA UP , panel: HS2

    Kierownik: dr hab. Paweł Tomasz Gancarczyk

    Instytut Sztuki Polskiej Akademii Nauk