Znaleziono 10 projektów spełniających kryteria wyszukiwania:
Segmentacja wideo obiektów o nieregularnych kształtach w obecności szumów/artefaktów.
Konkurs: OPUS 27 , panel: ST6
Kierownik: dr Anna Węsierska
Politechnika Gdańska
Generowanie wideo przy użyciu głębokiego uczenia
Konkurs: SONATA 17 , panel: ST6
Kierownik: dr Piotr Tadeusz Biliński
Uniwersytet Warszawski, Wydział Matematyki, Informatyki i Mechaniki
Polskie gry wideo? Kultury grania i branża gier w kontekście narodowym
Konkurs: OPUS 19 , panel: HS2
Kierownik: dr hab. Tomasz Zbigniew Majkowski
Uniwersytet Jagielloński, Wydział Polonistyki
Cyfrowa pogoda: spekulatywne gry wideo i klimat
Konkurs: OPUS 18 , panel: HS2
Kierownik: dr hab. Paweł Tomasz Frelik
Uniwersytet Warszawski
Symulacja przyszłości - fantastyka naukowa i gry wideo
Konkurs: OPUS 7 , panel: HS2
Kierownik: dr hab. Paweł Frelik
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Wydział Humanistyczny
Konkurs: PRELUDIUM 3 , panel: ST4
Kierownik: Żaneta Bargańska
Politechnika Gdańska, Wydział Chemiczny
Kultury wizualne fantastyki naukowej
Konkurs: OPUS 3 , panel: HS2
Kierownik: dr hab. Paweł Frelik
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Wydział Humanistyczny
Synteza widoków wirtualnych: przygotowanie danych wejściowych i algorytmy syntezy.
Konkurs: PRELUDIUM 3 , panel: ST6
Kierownik: Krzysztof Wegner
Politechnika Poznańska, Wydział Elektroniki i Telekomunikacji
Konkurs: OPUS 3 , panel: ST4
Kierownik: prof. Sławomir Szymański
Instytut Chemii Organicznej PAN
Nieliniowe metody redukcji szumów w barwnych obrazach cyfrowych i sekwencjach wideo
Konkurs: OPUS 3 , panel: ST6
Kierownik: dr hab. Bogdan Smołka
Politechnika Śląska, Wydział Automatyki, Elektroniki i Informatyki