Znaleziono 5 projektów spełniających kryteria wyszukiwania:
Zastosowanie i skutki humoru w reklamie - próba wyjaśnienia różnic międzykulturowych
Konkurs: BEETHOVEN 3 , panel: HS4
Kierownik: dr hab. Małgorzata Karpińska-Krakowiak
Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
Konkurs: OPUS 8 , panel: HS4
Kierownik: dr Małgorzata Karpińska-Krakowiak
Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
Konkurs: OPUS 19 , panel: HS4
Kierownik: dr hab. Małgorzata Karpińska-Krakowiak
Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
Starsi konsumenci, nowe wyzwania: Perswazyjność reklam przedstawiających starszych konsumentów
Konkurs: OPUS 24 (LAP) , panel: HS4
Kierownik: dr hab. Małgorzata Karpińska-Krakowiak
Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
Konkurs: OPUS 11 , panel: HS4
Kierownik: dr Małgorzata Karpińska-Krakowiak
Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych