Projects funded by the NCN


Information on the principal investigator and host institution

Information of the project and the call

Keywords

Equipment

Delete all

Search results

8 projects found matching your search criteria :

  1. The theory of music by J. Hoene-Wroński and Camille Durutte

    Call: OPUS 3 , Panel: HS2

    Principal investigator: prof. Michał Bristiger

    Instytut Sztuki PAN

  2. Music in Polish and European copyright law

    Call: PRELUDIUM 3 , Panel: HS5

    Principal investigator: Grzegorz Mania

    Uniwersytet Jagielloński, Wydział Prawa i Administracji

  3. Musical rhythm and musical pitch as components of a preconceptual proto-consciousness

    Call: OPUS 21 , Panel: HS1

    Principal investigator: dr hab. Piotr Podlipniak

    Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Nauk o Sztuce

  4. Embodied music cognition

    Call: PRELUDIUM 2 , Panel: HS1

    Principal investigator: Jakub Matyja

    Instytut Filozofii i Socjologii PAN

  5. Is semantic structuralism necessarily set-theoretic structuralism? Methods of representation in Steven French's ontic st...

    Call: ETIUDA 8 , Panel: HS1

    Principal investigator: Agnieszka Proszewska

    Uniwersytet Jagielloński, Wydział Filozoficzny

  6. Why Did Quattrocento Humanists Have to Defend Individual Immortality?

    Call: OPUS 15 , Panel: HS1

    Principal investigator: dr Joanna Papiernik

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Filozoficzno-Historyczny

  7. Philosophy of Music. Metaphysic, Phenomenological and Deconstructionist Pathways for Researching Music, its Practice and...

    Call: OPUS 12 , Panel: HS1

    Principal investigator: dr hab. Małgorzata Szyszkowska

    Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina, Wydział Kompozycji i Teorii Muzyki

  8. Musical Representation in Contemporary Aesthetics, Philosophy and Semiotics. Arnold Schoenberg's Output in the Context o...

    Call: PRELUDIUM 11 , Panel: HS2

    Principal investigator: Iwona Sowińska-Fruhtrunk

    Akademia Muzyczna w Krakowie, Wydział I Twórczości, Interpretacji i Edukacji Muzycznej